NL wansmaakquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
The Needle and the Damage Done is er ook uit
Infra Red is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit haalt het alleen by far niet bij The Bitter End
Uhu, er staan voor mezelf ook wel enkele genietbare covers zijn. 'Overbodig' is gewoon even de verzamelterm, uiteraard blijft het smaak gebonden. Ik zou er in ieder geval niet rouwig om zijn als er van elk nummer alleen het origineel in stond, want komen er plaatsen vrij voor nieuwe liedjesquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Birdy, Therapy? en The Fugees zijn wmb niet overbodig. De rest wel idd
Was jij alweer terug of kom je nu gewoon binnengeslopen?quote:
De ene anekdote volgt de andere op vanavond.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog wel eens een livestream van een optreden op Pinkpop gekeken.
No More van Neil Young is ook een pareltje over drugs.quote:
Het is mij wel eens gelukt om wakker te blijven bij hun optreden op PPquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
Heb nog wel eens een livestream van een optreden op Pinkpop gekeken.
Ik vind Cash' vertolking absoluut niet slecht, maar het origineel is goed genoeg wat mij betreft. Dus liever NiN in de lijst en dan is Johnny redelijk overbodigquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:48 schreef Evenstar het volgende:
En Johnny Cash met Hurt overbodig noemen .....
Dat kan ik dus echt niet snappen.
Zit aan het dessertquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Was jij alweer terug of kom je nu gewoon binnengeslopen?
In Nederland is geen enkele afstand heel lang.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner twee zit er op. Bij mijn ouders in Zwolle geweest.
Nu een heeeule lange reis naar huis maken. Gelukkig heb ik gedronken en rijdt mevrouw Pippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |