SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Welkom.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:30 schreef livelink het volgende:
Even ingetuned. Ik weet nog niet voor hoe lang.
Of ze heeft niet in de gaten dat er een nieuw topic is, of ze is al afgehaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft je zoon vandaag wel wat geknaagd?
Fijn dat ze nog zo levendig zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:45 schreef Rafeiro het volgende:
Ach ze kunnen wel wat hebbenAl maken ze wel gelijk weer herrie
Neequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:32 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft je zoon vandaag wel wat geknaagd?
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is hier niet zo'n vrolijke bedoening, helaas.
Geen van beiden. Ik was heel even met iets anders bezig, maar luisterde wel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Of ze heeft niet in de gaten dat er een nieuw topic is, of ze is al afgehaakt.
Balenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee![]()
Het is hier niet zo'n vrolijke bedoening, helaas.
Ja, bedankt hè!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Dank voor het luisteren.
En veel plezier met Melting.
Die versie ken ik niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:02 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit dus van Marco Borsato![]()
![]()
Weet niet wie het origineel zingt.
Deze versie is ook mooier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Die versie ken ik niet.
[ afbeelding ]
Dat is al snel bij Borsato nummers.quote:
Ik was net iets te snel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Love rears its ugly head,maar ik kom niet op de bandnaam.
Ik wist dat het iets met kleuren te maken had.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vanavond helemaal niet gegeten. Niemand had er nog zin in. Dure kaasfondue naar de kloten.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat het iets met kleuren te maken had.
Nee, ik had hem wel klaargemaakt al. Maar toen het op tafel stond bleek niemand meer te willen eten (ik zelf ook niet eigenlijk). Het is elk jaar moeilijk met de kerstdagen met mijn zoon, maar normaal gaan we 1e Kerstdag naar mijn ouders en dat gaat dan nog wel goed. Nu met het thuis zitten is het alleen maar erger. Maar de sfeer is helemaal doorgeslagen naar ons allemaal. Gisteren konden we het nog wel negeren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is niet leuk om te horen.
Kun je die niet tot morgen bewaren?
Wel vervelend dat je zo een domper op kerst krijgt.
Weet je ook waarom je zoon in zo'n bui is nu?
Aww wat sip.. Klote jaar is het ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Wij hebben vanavond helemaal niet gegeten. Niemand had er nog zin in. Dure kaasfondue naar de kloten.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had hem wel klaargemaakt al. Maar toen het op tafel stond bleek niemand meer te willen eten (ik zelf ook niet eigenlijk). Het is elk jaar moeilijk met de kerstdagen met mijn zoon, maar normaal gaan we 1e Kerstdag naar mijn ouders en dat gaat dan nog wel goed. Nu met het thuis zitten is het alleen maar erger. Maar de sfeer is helemaal doorgeslagen naar ons allemaal. Gisteren konden we het nog wel negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |