Ik kan mij dingen herinneren van vakantie en in de zee zwemmen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja toch? We mogen niet slaan.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij dingen herinneren van vakantie en in de zee zwemmen.
Wiequote:Op zaterdag 26 december 2020 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij dingen herinneren van vakantie en in de zee zwemmen.
Goffer, dat kwam uit een film.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan maar je onderbroek op je hoofd 😲
Hay hay kapiteinquote:
Echtquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, dat kwam uit een film.
Volgens mij wel een leuke ventquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Woonde bij mij in de straat.
Ja welke was dat ook alweer?quote:
Het is Aye Aye Kapitein.quote:
Mooi he 😉quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:35 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Dottie!![]()
Alsof we elkaar al jaren kennen
7 jongens en een oude schuit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:35 schreef hemarookworst het volgende:
Kapitein Iglo, een oudere man met jonge jongens in een boot, what could possibly go wrong?
Dank u. Altijd blij met jou dat je het juiste weet. Vond het ook al zo raar staan.quote:
Ik.las kutkoekquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
7 jongens en een oude schuit.
Wat een kutboek was dat eigenlijk.
Ken je dat boek?quote:
Echt een jongens boek waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
7 jongens en een oude schuit.
Wat een kutboek was dat eigenlijk.
Jaquote:
Hier nog niets van te merken. Maar het zou ook alleen aan de kust zijn toch.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Prachtig!![]()
Dikke woei hier aan de kust btw
Hey Giz 😘quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
Ik ga FF even uit het Leeuwarder bos halen, die kwam hier net over gevlogen.
HOU VOL FF IK KOM ERAAN !!!
[ afbeelding ]
Weird sience.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef Superbadeendje het volgende:
2 jochies die met de computer de ideale vrouw maakte.
Cambuurquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Gizzy.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Nee ik hoor geen wind langs het huis razenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai Dot.
Stormt het bij jullie ook zo?
Ik woon letterlijk aan het strand (Bergen aan Zee)quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog niets van te merken. Maar het zou ook alleen aan de kust zijn toch.
Het gaat hier goed tekeer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik hoor geen wind langs het huis razen
Dankewol.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF Ik heb je gered. [ afbeelding ]
Mooi, Kijkduin hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:41 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk aan het strand (Bergen aan Zee)
Jij zit niet langs de kust toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |