Gewoon in de op kijken. Daar staat de laatste update.quote:
dikke lul,2 bier.quote:
O hoe komt dat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Sow,
dat was geen succes.Soul is lekker aan het smikkelen,ik heb totaal geen trek.
Sammie?quote:
Wie heeft er gekookt?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Sow,
dat was geen succes.Soul is lekker aan het smikkelen,ik heb totaal geen trek.
Heb ik wel vaker met koken,de lucht is al genoeg dan.Straks mss maar even.quote:
Moi.quote:
Kijk omhoogquote:
Ja is bij gourmetten toch al snelquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker met koken,de lucht is al genoeg dan.Straks mss maar even.
Godverdomme, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.quote:
Ik had verschillende dingen in de koekepan,en krieltjes.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:35 schreef Dotteke het volgende:
J
[..]
Ja is bij gourmetten toch al snel
Domme domme Sammiequote:Op zaterdag 26 december 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme, nu zit ik met dat liedje in mijn hoofd.
quote:
outfit of intfit?quote:
Rendier pak?quote:
O ja dat kan ook natuurlijk. Ging er zomaar van over dat jullie gingen gourmetten 🤭quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had verschillende dingen in de koekepan,en krieltjes.
Ik fit er in, dus zou ook infit kunnen zijn.quote:
Ik geloof niets totdat ik foto's zie.quote:
Ik heb mij al lekker gedoucht en nachthemd al aanquote:
Ow ja ik las dat DJMO heeft moeten stoppen vanweges de storm, jammer voor haarquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is dat topic van DJMO voor de sponsorloop?
Is gestopt ivm de naderende stormquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
Waar is dat topic van DJMO voor de sponsorloop?
Jij bent er al helemaal klaar voor, dat is al vlotquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:40 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
Ik heb mij al lekker gedoucht en nachthemd al aan
Ja jammer hejquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja ik las dat DJMO heeft moeten stoppen vanweges de storm, jammer voor haar
Ohwquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja ik las dat DJMO heeft moeten stoppen vanweges de storm, jammer voor haar
Die had ik dan niet op vandaar dat ik was sneller ben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent er al helemaal klaar voor, dat is al vlot
Ik heb alleen mijn blauwe kerstmuts afgezet.
Komt mij wel goed uit ,iets met een unicorn onesie.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gestopt ivm de naderende storm
Had je een weddenschap of zo?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt mij wel goed uit ,iets met een unicorn onesie.![]()
@:DJMO
Vroeger waren er XTC pillen die zo heten.quote:
Nu hebben we Deisyy.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vroeger waren er XTC pillen die zo heten.
De volgende keer gaat ze die aantrekken,ik kon nu zo snel niet regelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |