Klinkt als een lekker dieetquote:Op zaterdag 26 december 2020 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien moet je de komende tijd wel een limoncello en chocolade dieet,
Ik kon het geduld niet opbrengen voor het belichten van fotopapier. Ontwikkelen van het rolletje ging nog wel. Kon je tussentijd de toen nog interessante electuur doorlezen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef derLudolf het volgende:
Prima tijdverdrijf wel onder het kader van "blijf thuis, beperk sociale contacten"
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:
OMG, de vegan blauwaderkaas is niet van "echt" te onderscheiden(en venkel blijft niet lekker). Kortom, ik heb weer een smulmaaltje, al denk ik niet dat dit tot einde avond genoeg is.
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broekquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ja die blauwe 'kazen' zijn vaak wel goed. Geen idee waarom precies, maar lijkt makkelijker qua smaak en textuur na te maken dan bijvoorbeeld Goudse kazen.
(Overigens ben ik wel benieuwd wat Westland (Maaslander, Old Amsterdam) gaat ontwikkelen; die gaan enorm inzetten op plantaardige varianten. Ik geloof dat ze ook samen met de Vegan Cowboys (Jaap Korteweg, Veg. Slager) en de ontwikkelaars in Gent gaan werken.)
Maar eet smakelijk!
Wij wilden zoete aardappels eten, maar die lagen opeens in een bedje van wit haar![]()
Nu even iets anders verzinnen.
Na de feestdagen weer wat minder eten, want mijn jurkje zit veel te strak.
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond jurkjes etc te veel moeite dit jaar. Gemakkelijke sweater aan (zag op fb dat ik 'm vandaag een jaar geleden gemaakt heb) en een makkelijke broek
Lekker gegeten, en ook al lijkt het niet zo, het is best wel weinig. Maar ik heb nog een bakje witte chocolade ijs van magnum
Ja, als ik ergens heen was gegaan of bezoek had gehad, had ik me ook wel opgedoft. Maar voor mezelf, neu. En met de kerstboom aftuigen was makkelijke kleding wel zo fijn.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik vind feestdagen altijd wel leuk voor jurkjes. Verder niet teveel poespas hoor. Gisteren had ik toevallig hetzelfde aan als op de meet (groen jurkje, zwart vestje en zwarte panty), vandaag na een dag in pyama rondgehobbeld te hebben (Was toch aan het samenvatten en m'n vriend was aan het gamen) mezelf in m'n nieuwe blauwe jurkje gehesen, en morgen gaan we naar mijn ouders dus dan zal ik ook wel weer iets chiquer gekleed gaan dan normaal. Maar vergeleken veel vriendinnen/schoonzus is het nog steeds redelijk eenvoudig. Ik ben niet zo van de make-up, nagellak en sieraden.
Ik vind jurkjes eigenlijk 100x fijner dan broeken, maar het is niet altijd even praktisch.
Moet ik nog testenquote:
Oh gos, baggertiming van die corona Cat. Heb je wel een excuus om het volgen jaar weer te bestellen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kerstoutfit: gisteren joggingbroek en kersttrui (want zoom). Vandaag slobberkleding en kerstsokken.
Ik ben van de school ‘laat het maar comfortabel zitten als ik nergens naartoe hoef’ en niet zozeer van de club die mentaal een opkikker krijgt als ze zich thuis ook opdoffen. Ieder het zijne hoor, het is gewoon niet zo mijn ding.
Leuk jurkje of ander setje aan als ik de deur uitga: jazeker
Wat zonde dat je het niet hebt kunnen proeven.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?
Voor de meest waardeloze CUL review ooit
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:50 schreef Clubsoda het volgende:
@:gcjoel, de knolselderij van Ottolenghi was geslaagd, dank voor het tippen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |