Dan kan ik niet slapen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk wel de hele dag door, tegen 20 uur 20.30 de laatste
Ik drink cafeïne vrijquote:
Ik ook niet.quote:
Ja ik moet welquote:
Ja ik was ook ff buiten geweest bbrrr het lijkt wel winterquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:55 schreef mazaru het volgende:
Wat is het koud buiten!! Mijn neus lijkt wel een waterval
Net een uurtje door de polders gelopen, maar daar is geen beschutting tegen die koude snijwind. Wel lekker als je dan thuis komt in je warme huisjequote:Op zaterdag 26 december 2020 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik was ook ff buiten geweest bbrrr het lijkt wel winter
Nee cafeïne vrij drinkenquote:
O dan vang je wel alle wind, zeker lekker thuis komen dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Net een uurtje door de polders gelopen, maar daar is geen beschutting tegen die koude snijwind. Wel lekker als je dan thuis komt in je warme huisje
Mag wel maar ik kan er niet tegen ik stuiter als een gek. Voel mij dan echt hondsberoerdquote:
Op die manier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag wel maar ik kan er niet tegen ik stuiter als een gek. Voel mij dan echt hondsberoerd
Wind, regen en kou, ik weet niet waarmee ik moet beginnen.quote:
Hey Rozevlaquote:
Met koffie!!quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wind, regen en kou, ik weet niet waarmee ik moet beginnen.
Eerst die regen opruimen, dan blaast de wind de boel wel schoon en met de verwarming aan verdwijnt de kou en de laatste beetjes vocht!quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wind, regen en kou, ik weet niet waarmee ik moet beginnen.
Is dat zo, zou toch eerlijk verdeeld worden?quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk schandalig dat de rijke landen alle vaccins hebben opgekocht en de arme landen met lege handen staan.
Als je geen geld hebt kan je niks kopen. Zo werkt dat nou eenmaalquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:03 schreef mazaru het volgende:
Eigenlijk schandalig dat de rijke landen alle vaccins hebben opgekocht en de arme landen met lege handen staan.
Als ze het maar zelf opruimenquote:
Hoi haahsiequote:
quote:
Totaal niet. Sommige landen hebben nog niet eens genoeg vaccin om 2% van de bevolking in te enten. Terwijl bv Canada haar bevolking wel zes keer kan inenten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat zo, zou toch eerlijk verdeeld worden?
Maar zolang niet de hele wereld beschermd wordt tegen dit virus is geen enkel land veilig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt kan je niks kopen. Zo werkt dat nou eenmaal
Schandalig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Totaal niet. Sommige landen hebben nog niet eens genoeg vaccin om 2% van de bevolking in te enten. Terwijl bv Canada haar bevolking wel zes keer kan inenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |