abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206425488
Uhh wut?

Ik heb totaal geen nieuws gevolgd dus dit vond ik er onverwacht.
pi_206425508
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 16:49 schreef SiGNe het volgende:

Ook jammer dat het eigenlijk altijd op dezelfde vijanden aankomt, Cybermen, Daleks en The Master.

Haha en dan deze aflevering. 3 voor de prijs van 1.
pi_206425525
Ondanks een paar kleine ergernissen was dit toch wel best goed. Eindelijk weer een beetje dat "epic"- gevoel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Magere_Gein op 23-10-2022 22:07:38 (spoiler) ]
Er is leven na de lach.
  zondag 23 oktober 2022 @ 22:05:40 #229
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_206425552
Magere_gein: spoiler :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_206425585
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:05 schreef wdn het volgende:
Aflevering is op tv geweest dus dan mag er gewoon over gepraat worden. Moeten mensen maar geen F1 gaan kijken (of hier nog even wegblijven).
pi_206425715
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 22:05 schreef wdn het volgende:
Aflevering is uitgezonden toch?...maar oké dan zet ik het even in spoilertags.
Er is leven na de lach.
  maandag 24 oktober 2022 @ 02:52:52 #232
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_206429101
Dit was een Doctor Who aflevering zoals ik ze gewend ben en ook een mooie ode aan alle oude afleveringen, erg goed gedaan. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin maandag 24 oktober 2022 @ 07:46:08 #233
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206429297
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2022 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb helemaal nergens op gelet de laatste tijd. Afscheid van Jodie, maar doen we dat dan met Chibnall of met RTD?
chibnall
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_206429412
Maar Tennant wordt dus een tussen doctor voor 3 aflevering in 2023 ivm 60 jarig bestaan. Wel tof, ik wist echt nergens van. Ik zat echt zo van WTF voor de tv.

Deze Master vond ik trouwens ook heel erg goed. En dan dat Rasputin dansje, enerzijds cringe anderzijds zelfs om gelachen.

De aflevering zelf vond ik wat overgeproduceerd of hoe je dat ook noemt. Maar wel 1,5 uur lang spektakel en geen minuut verveeld.
pi_206430831
Hier een review (soort van) van 2 apathische Whovians...

Nu hopen dat de Timeless Children retconnen. Maar goed, Niet gezien, ga niet kijken ook. Ik wacht wel weer op de nieuwe afleveringen. Tennant's korte run zal ik uiteraard wél kijken, want hij's mijn favo Doctor.
pi_206430999
Denk dat de fans van Classic Who wel blij waren met de fan service: Tegan, Ace, First Doctor (David Bradley, okee niet William Hartnell natuurlijk), Fifth Doctor (Peter Davison), Sixth Doctor (Colin Baker), Seventh Doctor (Sylvester McCoy), Eight Doctor (Paul McGann) en nog een blikje companions op het eind. Ik vond dat ook wel grappig.
pi_206431027
quote:
6s.gif Op maandag 24 oktober 2022 11:23 schreef Nielsch het volgende:
Denk dat de fans van Classic Who wel blij waren met de fan service: Tegan, Ace, First Doctor (David Bradley, okee niet William Hartnell natuurlijk), Fifth Doctor (Peter Davison), Sixth Doctor (Colin Baker), Seventh Doctor (Sylvester McCoy), Eight Doctor (Paul McGann) en nog een blikje companions op het eind. Ik vond dat ook wel grappig.
pi_206431055
Ik kende Tegan en Ace niet.
Die oude afleveringen zijn niet te zien via de grote streamingsdiensten Netflix, Prime Video ?
pi_206431375
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef Bluesdude het volgende:
Die oude afleveringen zijn niet te zien via de grote streamingsdiensten Netflix, Prime Video ?
Nee, niet te zien. Wel via Britbox, een streaming service van de BBC en ITV. Maar dan moet je in de UK, de VS, Canada, Zuid Afrika, Australië of Scandinavië zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2022 11:56:32 ]
  maandag 24 oktober 2022 @ 17:21:18 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_206434904
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef Bluesdude het volgende:
Nee en die wil je niet zien.
Echt niet.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_206435600
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 02:52 schreef SiGNe het volgende:
Dit was een Doctor Who aflevering zoals ik ze gewend ben en ook een mooie ode aan alle oude afleveringen, erg goed gedaan. _O_

SPOILER
En ook dat what? What? WHAT?

1 van de dingen die me wel opviel was dat men nu wat zelfbewuster was (you never stop and explain). Iets dat bij eerdere doctoren toch heel veel beter ging waardoor de deus ex machina's wat natuurlijker voelden. En er was wat meer humor (de dalek en cybermaster die naar elkaar keken ivm de show van rasputin). Het gesprek van ace met the doctor was ook een mooie sluiting van een openstaand vraagstuk volgens mij. En ik zou best ace en graham vaker terug willen zien als koppel

[ Bericht 20% gewijzigd door Bensel op 24-10-2022 18:56:09 ]
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:45:41 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206444035
Tennant was dus al gelekt, wat in mijn geval betekent dat ik het al ergens had gelezen als gerucht. Dus ik zat af te wachten of het waar was. Heel jammer; ik was heel graag verrast geweest. Maar ja.

Ik vind het wel leuk dat hij nu ook de 14th Doctor is en ben benieuwd wat RTD precies heeft bedacht; waarom is de Doctor nu in een oude vorm teruggekeerd? En wat betekent dat voor hoe wij die verschillende Doctors zien? Soms doen we alsof het verschillende personen zijn (en zij zelf ook), en soms weer niet. Maar is de 14th dan 'dezelfde persoon' als de 10th, of toch weer niet?

Leuke vragen. Ik vertrouw op RTD voor een boeiende jubileumviering. Drie afleveringen in november '23. Wel weer lang wachten, maar ja.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:46:32 #244
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206445097
Doctor Who komt volgend jaar naar Disney+. Het is niet zeker op welke manier, maar in ieder geval zullen nieuwe afleveringen internationaal op het platform verschijnen.

Hoe het met de bestaande seizoenen zit is me nog niet helemaal duidelijk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_206445926
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 17:46 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who komt volgend jaar naar Disney+. Het is niet zeker op welke manier, maar in ieder geval zullen nieuwe afleveringen internationaal op het platform verschijnen.

Hoe het met de bestaande seizoenen zit is me nog niet helemaal duidelijk.
OH dacht juist HBO Max. Jammer.
pi_206446381
De eerstvolgende nieuwe afleveringen pas over een jaar?
Zo kun je dat timeless ook invullen, natuurlijk
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 08:27:47 #247
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206450594
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
De eerstvolgende nieuwe afleveringen pas over een jaar?
Ja. Het zijn specials rondom het 60-jarig jubileum. Dat is op 23 november, dus de afleveringen worden in die maand uitgezonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 08:39:30 #248
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_206450656
Aflevering inmiddels gezien. Was zowaar vermakelijk, alhoewel ik me nog steeds irriteer aan Jodie's rare manier van acteren in DW. We waren erg blij met de regeneratie, tot bleek dat ze nog terug kwam. Maar toen uiteindelijk alsnog blij dat deze ellendige periode achter de rug is.

Qua emotie deed deze aflevering helemaal niets voor me, behalve dat het leuk was Ace en Tegan weer eens terug te zien. Die stammen toch een beetje uit mijn jeugd :Y Eigenlijk kan ik me niet herinneren dat er ook maar één aflevering, speech, scene e.d. was die mij wel emotioneel raakte of waar het me überhaupt interesseerde wat er met the Doctor of companions gebeurde. Een soort onverschilligheid, omdat de personages zo ongeloofwaardig en onuitgediept waren en het acteerwerk daarbij ook nog eens echt ondermaats was.

Anyway, good riddance wat ons hele gezin betreft mbt de huidige groep companions, Jodie en Chibnall en iedereen erachter. Eens kijken wat RTD en Ncuti ervan gaan maken. Het logo is in ieder geval een stap in de goede richting:

Lekker retro :Y

En de geruchten gaan dat Murray Gold komt terug voor de muziek. Laten we hopen dat dat gerucht klopt :Y
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 26 oktober 2022 @ 09:54:55 #249
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_206451299
Wel grappig; op social media werd het logo gebruikt bij de Disney+-aankondigingen en iedereen dacht dat ze er een oud logo bij hadden gepakt. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_206451409
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 15:45 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij nu ook de 14th Doctor is en ben benieuwd wat RTD precies heeft bedacht; waarom is de Doctor nu in een oude vorm teruggekeerd? En wat betekent dat voor hoe wij die verschillende Doctors zien? Soms doen we alsof het verschillende personen zijn (en zij zelf ook), en soms weer niet. Maar is de 14th dan 'dezelfde persoon' als de 10th, of toch weer niet?
Dat krijg je als je de hele canon verneukt, dan kan alles, zonder enige noodzaak voor logica en/of consistente uitleg.

Hopelijk retconnen ze het hele Chibnall tijdperk naar een zwart gat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')