Haha en dan deze aflevering. 3 voor de prijs van 1.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:49 schreef SiGNe het volgende:
Ook jammer dat het eigenlijk altijd op dezelfde vijanden aankomt, Cybermen, Daleks en The Master.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Magere_Gein op 23-10-2022 22:07:38 (spoiler) ]Er is leven na de lach.
Aflevering is op tv geweest dus dan mag er gewoon over gepraat worden. Moeten mensen maar geen F1 gaan kijken (of hier nog even wegblijven).quote:
Aflevering is uitgezonden toch?...maar oké dan zet ik het even in spoilertags.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
chibnallquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb helemaal nergens op gelet de laatste tijd. Afscheid van Jodie, maar doen we dat dan met Chibnall of met RTD?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:23 schreef Nielsch het volgende:
Denk dat de fans van Classic Who wel blij waren met de fan service: Tegan, Ace, First Doctor (David Bradley, okee niet William Hartnell natuurlijk), Fifth Doctor (Peter Davison), Sixth Doctor (Colin Baker), Seventh Doctor (Sylvester McCoy), Eight Doctor (Paul McGann) en nog een blikje companions op het eind. Ik vond dat ook wel grappig.
Nee, niet te zien. Wel via Britbox, een streaming service van de BBC en ITV. Maar dan moet je in de UK, de VS, Canada, Zuid Afrika, Australië of Scandinavië zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kende Tegan en Ace niet.
Die oude afleveringen zijn niet te zien via de grote streamingsdiensten Netflix, Prime Video ?
Nee en die wil je niet zien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kende Tegan en Ace niet.
Die oude afleveringen zijn niet te zien via de grote streamingsdiensten Netflix, Prime Video ?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:52 schreef SiGNe het volgende:
Dit was een Doctor Who aflevering zoals ik ze gewend ben en ook een mooie ode aan alle oude afleveringen, erg goed gedaan.
En ook dat what? What? WHAT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 van de dingen die me wel opviel was dat men nu wat zelfbewuster was (you never stop and explain). Iets dat bij eerdere doctoren toch heel veel beter ging waardoor de deus ex machina's wat natuurlijker voelden. En er was wat meer humor (de dalek en cybermaster die naar elkaar keken ivm de show van rasputin). Het gesprek van ace met the doctor was ook een mooie sluiting van een openstaand vraagstuk volgens mij. En ik zou best ace en graham vaker terug willen zien als koppel
[ Bericht 20% gewijzigd door Bensel op 24-10-2022 18:56:09 ]For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
OH dacht juist HBO Max. Jammer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:46 schreef Breuls het volgende:
Doctor Who komt volgend jaar naar Disney+. Het is niet zeker op welke manier, maar in ieder geval zullen nieuwe afleveringen internationaal op het platform verschijnen.
Hoe het met de bestaande seizoenen zit is me nog niet helemaal duidelijk.
Ja. Het zijn specials rondom het 60-jarig jubileum. Dat is op 23 november, dus de afleveringen worden in die maand uitgezonden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:39 schreef Bluesdude het volgende:
De eerstvolgende nieuwe afleveringen pas over een jaar?
Dat krijg je als je de hele canon verneukt, dan kan alles, zonder enige noodzaak voor logica en/of consistente uitleg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:45 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het wel leuk dat hij nu ook de 14th Doctor is en ben benieuwd wat RTD precies heeft bedacht; waarom is de Doctor nu in een oude vorm teruggekeerd? En wat betekent dat voor hoe wij die verschillende Doctors zien? Soms doen we alsof het verschillende personen zijn (en zij zelf ook), en soms weer niet. Maar is de 14th dan 'dezelfde persoon' als de 10th, of toch weer niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |