Ja met caramelquote:
Laat gaan johquote:
Is dat echt lekkere koffie uit zo'n koffie ding? Wil er ook een aanschaffenquote:
Zeker wetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat echt lekkere koffie uit zo'n koffie ding? Wil er ook een aanschaffen
Gewoon blijven en niet zo happen op hem..quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ga wel. Voor ik weer een ban aangesmeerd krijg.
Laters
Mijn dochter heeft er een, ik vind het niet lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is dat echt lekkere koffie uit zo'n koffie ding? Wil er ook een aanschaffen
Mwa heb nu een senseo, dus kan er alleen maar achter komen als ik die Gusto ook hebquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker weten
Velen malen beter dan Senseo
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ik ga wel. Voor ik weer een ban aangesmeerd krijg.
Laters
Oploskoffie HAAHSIEquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:15 schreef Haags het volgende:
Maar de caps van Dolce Gusto zijn wel wat duurder.
Ken niemand die er een heeftquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft er een, ik vind het niet lekker
Misschien een keer een bij iiemand proberen?
limoentjuhhhhquote:
Ik ben echt volledig afgeknapt op Senseo. Alleen de cappuccino variant is opzich nog wel oke.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa heb nu een senseo, dus kan er alleen maar achter komen als ik die Gusto ook heb
Hey Shiiquote:
Jacqquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
limoentjuhhhh![]()
![]()
![]()
mrs l
zuipenquote:
Ik drink er alleen latte macchiato uit en soms cappuccino of Milka ook lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ben echt volledig afgeknapt op Senseo. Alleen de cappuccino variant is opzich nog wel oke.
Dan ga je dolce gusto zeker waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik drink er alleen latte macchiato uit en soms cappuccino of Milka ook lekker
Vanochtend was jij ook lekker bezig en dat als mod.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Goede samenvatting van jouw gedrag afgelopen nacht
Compliment.
lieverdquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
limoentjuhhhh![]()
![]()
![]()
mrs l
Fol lol the doh, fol the dayquote:
Hey je hebt een nieuwe UIquote:
Goedemorgen Moeniequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Cute![]()
Maar jeetje wat zie jij er klein uit naast de rest van de dag
collegasquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat je tochters?
zijn dat je dochters?
quote:
lachen he dottiequote:
quote:
ja zie je tochquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
En die zet je gewoon even op een openbaar forum?
i knowquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan tegen je gebruikt worden, moet je niet willen.
Dat mag niet eens.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Kan tegen je gebruikt worden, moet je niet willen.
Heb je je film nog afgekeken mrslquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou wat een gezelligheid hier zeg tjonge jonge
Zoals seks voor het huwelijk.quote:
quote:
Ik ga helemaal niemand bellen. Je moet gewoon even logisch nadenken. Zoiets doe je gewoon niet.quote:
Het is een beetje naief om te denken dat iedereen in de wereld eerlijk is.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]
Ik ga helemaal niemand bellen. Je moet gewoon even logisch nadenken. Zoiets doe je gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |