SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Gezlquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Eten met mijn vader en broer, Haagsie.
Gezellig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Eten met mijn vader en broer, Haagsie.
*belt 112*quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Gezl
[..]
Gezellig.
We zijn vanavond eigenlijk met 1 volwassene teveel.
Superspreaderevent gespotquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Gezl
[..]
Gezellig.
We zijn vanavond eigenlijk met 1 volwassene teveel.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Haags vanuit de bak:
[ afbeelding ]
hehehehehe hehehehehehhehehe
Je hebt goed geslapen zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
halloooooooooo allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal [ afbeelding ]
Ik las dat op zijn almelooooosquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Doe eens niet zo drukquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Nou eerste rit was vrij beroerd maar 2e ging stuk beter jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt goed geslapen zeker?
En hoe klinkt dat?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik las dat op zijn almelooooos
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Mooie geurkaars gehad?quote:
Zijn toch vreemde beestjesquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, ik hoop toch vanavond
Niet?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk niet dat die dat echt zingt.
Je bent toch niet echt de zoon van GF?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is het al 2021? De club is nu wel lang genoeg dicht geweest, dit voelt niet als kerst
nee het mag idd wel gaan sneeuwenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Is het al 2021? De club is nu wel lang genoeg dicht geweest, dit voelt niet als kerst
Heel rustige kerst tot nu toequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
Iedereen een lekkere relaxte kerst tot nu toe en is er nog wat gebeurt in Foqueville, zwangerschappen, scheidingen, illegaal vuurwerk afgestoken, ruzie met schoonloeders, mensen die zich niet aan de quarantaine houden?
Wist je nog niet dat GF een zoon had die hier postte?quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt de zoon van GF?![]()
We hebben hem trouwens al lang niet meer gezien.
Vergeleken met de aangedragen voorbeeldjes is dat een goed tekenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel rustige kerst tot nu toe
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat GF een zoon had die hier postte?
Ze lijken echt als anderhalve druppel water op elkaar.
Ja, ik was gisteren gewoon alleen met mijn rollade.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vergeleken met de aangedragen voorbeeldjes is dat een goed teken
Macholoopjequote:
Aangenomen zoonquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet echt de zoon van GF?![]()
We hebben hem trouwens al lang niet meer gezien.
Samen op de bank, elkaar champagne en oesters voeren, kaarsjes aan, langzame zwoele klanken van Maurice Ravel op, rollade in lingeriequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was gisteren gewoon alleen met mijn rollade.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer familiebanden. Zo is @:Rocknijntje de KSC-dochter van @:Dr_Flash
Doe ‘m de groetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Aangenomen zoon
Druk met andere dingen
Mijn ballen kropen zojuist achter mijn nierenquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer familiebanden. Zo is @:Rocknijntje de KSC-dochter van @:Dr_Flash
Zo’n rollade heeft wel een spannend stringetjequote:Op zaterdag 26 december 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen op de bank, elkaar champagne en oesters voeren, kaarsjes aan, langzame zwoele klanken van Maurice Ravel op, rollade in lingerie
Een touwtje los en het heerlijke vlees ligt wijdbeens in alle glorie voor je neus.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n rollade heeft wel een spannend stringetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |