quote:Op zaterdag 26 december 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
💋kusje wilde niet lukken @ Rob. Bij deze 💋
Heb je nog wat leuks met je ouders gedaan Rob?quote:
Bij neef en z'n vriendin gegetenquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks met je ouders gedaan Rob?
Gezellig.quote:
nee niet bewustquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:43 schreef Dotteke het volgende:
Gaan we zo weer eens even verder met de top 2000 luister je die ook Rob?
Vind het wel lekker om te luisteren. Van de week de top 4000quote:
dan ruik je je scheet snellerquote:Op zaterdag 26 december 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
Stal je toch voor dat die aan de zijkant zat
Ja ook datquote:
Hey scrup. 😘quote:
Hey Straatquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:04 schreef Straatverlichting het volgende:
Is geen onredelijke oproep van fok om een bijdrage te vragen aan gebruikers. Een abbo hoef ik niet. Maar wat bijdragen... ja tuurlijk. Ik lees en post ook. En t heeft ook wel wat nostalgisch ouderwets i.t.t. "het nieuwe". En jup.. dat kost geld.
Ik heb m'n bijdrage toegezegd. In combi met het lopen vandaag van djmo via haar maatje. Maar of ze t haalt of niet.. stort t toch wel.
Dus: succes!
Goedemorgen verlichtingquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:04 schreef Straatverlichting het volgende:
Is geen onredelijke oproep van fok om een bijdrage te vragen aan gebruikers. Een abbo hoef ik niet. Maar wat bijdragen... ja tuurlijk. Ik lees en post ook. En t heeft ook wel wat nostalgisch ouderwets i.t.t. "het nieuwe". En jup.. dat kost geld.
Ik heb m'n bijdrage toegezegd. In combi met het lopen vandaag van djmo via haar maatje. Maar of ze t haalt of niet.. stort t toch wel.
Dus: succes!
Morning!quote:
Zo alweer tweede Kerstdag, nog leuke plannen voor vandaag?quote:
Goedemorgen lieve moenuhpoenuhquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Goudvisje![]()
![]()
Jij bent vroeg op
quote:
Ikkuh lief? Nee joh.quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Wat lief van je Straat. Hoop dat het @:DJMO lukt vandaag en morgen
Dat is wel heel vroegquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve moenuhpoenuh![]()
Er is er eentje in huis al wakker om met al z'n nieuwe speelgoed te spelen.
Misschien dat ik zo nog even in slaap val
Oeps, Ik neem mijn woorden terugquote:Op zaterdag 26 december 2020 07:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ikkuh lief? Nee joh.
Niet kutten met m'n reputatie eeh.
Nope, gister bij familie..quote:Op zaterdag 26 december 2020 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo alweer tweede Kerstdag, nog leuke plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |