Waarom zou iemand precies deze Sting in een lijstje van 35 zetten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:50 schreef Zorro het volgende:
Sting heeft toch wel een vrachtwagen aan betere nummers dacht ik zo.
Iets met Nederland en smakeloosquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom zou iemand precies deze Sting in een lijstje van 35 zetten?
Omdat ie het waard vindt om erop te stemmen. Veel mensen stemmen ook maar op 10 nummers ofzo trouwens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik gok dat de fanclub maar een shortlist van 35 nummers had, en dat deze erop stondquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb een aantal nummers van Queen die zijn wel lekker, maar het meeste in de lijst kan me echt gestolen worden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Berkery het volgende:
Mijn oudere broer had alles van The Police, de oudere broer van een vriend was Queen fan, dus we hadden vaak discussies over welke band beter was.
Ik vind Queen nog steeds niks aan
Ow man dat waren er echt heel veelquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
En, wat waren de muzikale hoogtepuntjes voor vandaag?
Dat is een beetje een Barcelona - RKC Waalwijk vergelijking.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Berkery het volgende:
Mijn oudere broer had alles van The Police, de oudere broer van een vriend was Queen fan, dus we hadden vaak discussies over welke band beter was.
Ik vind Queen nog steeds niks aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |