Aan je UI te zien doet pink het nog altijd goed.quote:
Wat heeft ze veranderd danquote:
Gary en die ene van Gossip?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Alecia Beth Moore
We hadden eerder van ook al een Beth en een Moore.
Ouder geworden.quote:
Just Like a Pill vind ik nog steeds een fantastische single, helaas niet populair genoeg (meer) voor de Top 2000.quote:
Bingo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Gary en die ene van Gossip?
Omdat Pink zakt? Zit zeker wat leuks tussen maar 1 of 2x Pink op 2000 nrs is prima toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:45 schreef TheVulture het volgende:
P!nk is met alles gezakt, mijn stemplaat Beautiful Trauma zelfs uit de lijst. Nederland is een smakeloos land.
Schande. Straks vallen Try en Just Give Me a Reason er ook nog uit in 2021/2022quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:45 schreef TheVulture het volgende:
P!nk is met alles gezakt, mijn stemplaat Beautiful Trauma zelfs uit de lijst. Nederland is een smakeloos land.
Dat zal t zijn. Vast niet lekker genoeg meerquote:
Crazy In Love is ook een best prima nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:48 schreef Gretzl het volgende:
Queen Bee heeft veel betere nummers, waaronder het epische Drunk in Love dat de lijst nog eens zou moeten halen
Nee hoor. Dat is d'r moeder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie ook dat Sylvia toch nog in de lijst staat!
Wat er nu in staat mag er van mij in blijven, met Beautiful Trauma er dan nog bij.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat Pink zakt? Zit zeker wat leuks tussen maar 1 of 2x Pink op 2000 nrs is prima toch?
Bovendien staat er genoeg Pink Floyd in
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aan je UI te zien doet pink het nog altijd goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |