quote:
Oude zielen. Misschien is de gemiddelde leeftijd hier wel net iets te hoog...quote:Op woensdag 15 december 2021 13:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leonard Cohen met Hallelujah misschien?
Omdat het nu wel heel erg fragmenteert. Het was inderdaad Tim. Het was alleen Levels. Ik weet nog wel dat Gijs deze moest draaien in zijn uur en er ook totaal aan voorbijging dat die jongen was overleden en dat hij daarom zo hoog erin werd gelanceerd. Dus het is jullie vergeven.quote:Op woensdag 15 december 2021 13:42 schreef peaceman het volgende:
AVICII dan? maar geen idee hoe dat nummer dan heet. Wake me up?
eh nee.. misschien als ik het hoorquote:Op woensdag 15 december 2021 13:45 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Etta James sample. Weet je het dan?
Prince is goed.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:21 schreef Tussle266 het volgende:
Laten we eens een reeks eruit werpen: Prince, MJ, Beatles
Nee het zijn solisten, alhoewel dat niet altijd zo was.quote:
Cliff Richard, Michael jackson, Prince?quote:Op woensdag 15 december 2021 13:58 schreef peaceman het volgende:
Er zijn heel wat artiesten die slechts eenmalig in de Top 2000 stonden met een bepaald nummer, terwijl andere nummers van diezelfde artiesten veel vaker voorkwamen..
Welke 3 toch wel grote namen delen de eer dat er 4 nummers van hun slecht 1 keer voor kwamen in de top 2000?
Duetten en het huidige jaar uiteraard niet meegerekend.
Diana Ross is de tweede:quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk eerder aan Diana Ross en Robbie Williams ofzo
Robbie had gekund, maar er zitten 2 duetten bij de 5 keer, dus die viel af.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk eerder aan Diana Ross en Robbie Williams ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |