Gelukkig Annemieke godin nog welquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Kut, Sophia Zomer js gestopt bij Paul lees ik net.
Geen Cielke, geen Sophia, kut editie.
Shit is real.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Jaja een FOKer met een vriendin,
Make that the cat wise
Simply Red betekent Gewoon rood.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
En hier heb ik echt nooit iets van begrepen (Simply Red), behalve If You don't know me by now....
lekker man, proost ouwe reus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pak maar even een Leffe erbij
Deze toevallig ontdekt via Sky Radio inderdaadquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik snap heel Simply red niet
Sky radio muziek
Die er nu staat heeft ook niet echt het klassieke 'radiohoofd'.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Toe was ze zeven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin (sinds 1996) net tijdens prikkebeen.![]()
https://streamable.com/7urcre
We zijn ook lekker.quote:
Nee, ik heb met moeite een VBO diploma, ik ben niet zo slim.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Simply Red betekent Gewoon rood.
Begrijp je het nu?
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben dit over 10 minuten weer vergeten.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:43 schreef Evenstar het volgende:
Och, ik heb gelukkig meer tijd om op de kutnummers te focussen, prima aandachtsverdelingquote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef alopio het volgende:
Toch mis ik het cafe cringe gedoe wel hoor
Er willen vast wel wat FOK!kers een beetje niet op het ritme dansen voor je hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef alopio het volgende:
Toch mis ik het cafe cringe gedoe wel hoor
Hij klinkt inwisselbaar genoeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik deze coldplay over 10 minuten weer vergeten ben....
Gaat lukken maat, thanks!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker man, proost ouwe reus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |