fink again before you do thatquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan er eentje affinken die ik niet ken.
Dat moet haast wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:26 schreef DW457 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de live-stream ook kijkt?
Niet gek dat ik ze beide dan ook enorm kut vind.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
Dat Fink klinkt beetje als The National
Zo, die gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:28 schreef alpeko het volgende:
Mijn vriendin stemde hier op. Namens mij dan.
Ik liet de kerstboom mijn tweede lijstje doen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:28 schreef alpeko het volgende:
Mijn vriendin stemde hier op. Namens mij dan.
Lol. Geen kenner zijn er dan dan te koop mee lopen. Respecf hoor Bulgaartje. Jij noemde mij een boomer vriendquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:26 schreef Dven het volgende:
Eén of andere user had het over het verband tussen deze band niet kennen en een boomer zijn. Volgens mij zegt het daarentegen voornamelijk dat je jezelf niet inlaat met kutmuziek.
Da's dus een lijst met ballen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik liet de kerstboom mijn tweede lijstje doen.
Gewoon je vriendin een veeg geven tijdens Sex on Fire ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb trouwens bij mn ouders de zoom beelden gezien helaas. Gelukkig ben ik er nu weer van verlost hier in mn kamer.
óf je ziet eruit als een mongool en zit te dansen in je woonkamer, óf je zit saai op de bank zoals alle gezinnen doen maar dan op tv. wat je ook doet, je zit sowieso voor lul
Bulgaartje, schattig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lol. Geen kenner zijn er dan dan te koop mee lopen. Respecf hoor Bulgaartje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |