Gelukkig ruik ik niets hieroquote:
Ietjes pietjes meer dan gisteren of nietquote:
Blijft erg op één lijn allemaal, jammer genoeg nog geen dalingquote:
Iets onder het gemiddeldequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ietjes pietjes meer dan gisteren of niet
Arme jij, maar de boel pruttelt weerquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef Fogel het volgende:
Grrrr, mout blijkbaar te fijn gemaald = aangekoekte zooi onderin de ketel = zekering slaat eruit...
De boel maar in een emmer gedaan, aan het schrobben geweest en nu weer fijn verderpruttelen.
Maar meteen even de walsafstand aanpassen, want dit is niet grappig.
* Fogel heeft een hekel aan extra werk
Ja is goed Kudt, en ik vermoed maar zo na de Kerst toch weer een stijgingquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijft erg op één lijn allemaal, jammer genoeg nog geen daling
Geen idee waar dit over gaat, maar het klinkt erg vervelend.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef Fogel het volgende:
Grrrr, mout blijkbaar te fijn gemaald = aangekoekte zooi onderin de ketel = zekering slaat eruit...
De boel maar in een emmer gedaan, aan het schrobben geweest en nu weer fijn verderpruttelen.
Maar meteen even de walsafstand aanpassen, want dit is niet grappig.
* Fogel heeft een hekel aan extra werk
We proberen positief te blijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijft erg op één lijn allemaal, jammer genoeg nog geen daling
Zie WhatsAppquote:
Daar durf ik eigenlijk wel 100 euro op te zetten jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is goed Kudt, en ik vermoed maar zo na de Kerst toch weer een stijging
Brouwen en dingen die niet gaan zoals het hoort.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat, maar het klinkt erg vervelend.
Sterkte
Ze testen nu ook veel meer denk ik, omdat iedereen een negatieve test wil hebben voor de kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
We proberen positief te blijven
Het RIVM heeft het afgelopen etmaal 11.550 positieve testen geregistreerd, iets minder dan het gemiddelde in de afgelopen zeven dagen (11.572).
Oh ja nu klinkt het logischquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Brouwen en dingen die niet gaan zoals het hoort.
Ja dat was vooral bij die commerciële teststraten. Even ¤ 100,- aftikken en je bent bijna zeker van de uitslagquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze testen nu ook veel meer denk ik, omdat iedereen een negatieve test wil hebben voor de kerst
Dat zou ik er echt niet voor over hebben hequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat was vooral bij die commerciële teststraten. Even ¤ 100,- aftikken en je bent bijna zeker van de uitslag
En ik lees het is ook maar net hoe ze het brengen hequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
We proberen positief te blijven
Het RIVM heeft het afgelopen etmaal 11.550 positieve testen geregistreerd, iets minder dan het gemiddelde in de afgelopen zeven dagen (11.572).
Vast wel, en dit bier hoort een gebrande bijsmaak te hebben, dus qua stijl is het primaquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh ja nu klinkt het logisch![]()
![]()
Hopen dat het nog goedkomt dan
Ik ook niet hoor. Daar kun je veel leukere dingen mee doen dan gepenetreerd worden door een wattenstaafjequote:Op vrijdag 25 december 2020 15:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zou ik er echt niet voor over hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |