Kon ik maar zingen, denk ik soms...quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:50 schreef livelink het volgende:
OMG. Als ik zo'n stem zou hebben, zou ik permanent depressief zijn.
Iedereen kan zingen!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kon ik maar zingen, denk ik soms...
quote:I won't say anything 'cause no one ever listens to me, anyway. I might as well be a Leonard Cohen album.
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufusquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
De opa van Rufus' Wainwrights dochtertje
Hij en zijn vrouw hebben een dochter van een andere vrouw? Apart.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Was die kerel niet gay ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:51 schreef Kanaroe het volgende:
Die van Chaka Khan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Kenny B was nog later.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Zorro het volgende:
Toen ik nog best wel jong was dacht ik altijd: "Leonard Cohen was ook al 33 toen hij zijn debuutalbum uitbracht, dus ik het tijd genoeg".
Dat is anders gelopen.
Tja, niet echt, dochter Cohen was draagmoeder van hun co-kind ofzoietsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was die man toevallig ook de schoonvader van Rufus![]()
Jepquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, hij en zijn man. Dan snap ik het beter.
Scatman John nog later en hoe oud was SeaSick Steve (oid)??quote:
m0000000nquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Wat een traag nummer zeg.![]()
Dit is slecht
Ik las SLAYER.quote:
1386 hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Mijn eerste nummer staat pas op 1628
Millenial gespotquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is slecht
Ja, is nog steedsquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Was die kerel niet gay ofzo?
Ja maar die kende ik toen nog niet. Dat was beter zo gebleven.quote:
quote:The melody of the "hook" line, or chorus of "When I Need You" is identical to the part of the Leonard Cohen song "Famous Blue Raincoat", where the lyrics are as follows: "Jane came by with a lock of your hair, she said that you gave it to her that night, that you planned to go clear". The melody of these lyrics matches the lyrics of "When I Need You" as follows: "(When I) need you, I just close my eyes and I'm with you, and all that I so want to give you, is only a heart beat away".
Spanningsboog helemaal weggesmartphoned.quote:
Je krijgt nu ziedende boomers achter je aanquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Dit is slecht
Praaaaat Nederlands met me, even Nederlands met me!quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar die kende ik toen nog niet. Dat was beter zo gebleven.
1908quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste nummer was vanochtend op 1908. Volgende komt vannacht.
Ik heb niet eens gekeken hoe hoog mijn stemnummers staan. Alleen van de nr2 weet ik hetquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn eerste nummer was vanochtend op 1908. Volgende komt vannacht.
Misschien voelt u zich helemaal niet thuis bij muurvaste standpunten. Misschien vindt u het wel vervelend om steeds partij te moeten kiezen en bent u in uw hart met heel andere dingen bezig dan de kwesties waarover dagelijks zo fel wordt getwist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Haters hierLuister dan gewoon naar de tekst ipv zeuren op zn stem
Mooi gezegd, halleloejaquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Spanningsboog helemaal weggesmartphoned.
Zitten nog een paar decennia tussen millenial of boomer zijn. 80's god hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je krijgt nu ziedende boomers achter je aan
Ik had hetzelfdequote:
Hoeft ook niet. Dat heeft NPO2 je netjes gemaildquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken hoe hoog mijn stemnummers staan. Alleen van de nr2 weet ik het
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Je krijgt nu ziedende boomers achter je aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |