Crowded Housequote:
Ik ben alleen met mijn vriendin. Maar die zit nu ergens op de berg fik te stoken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij ons, volgens mij is iedereen die hier zit alleen met Kerst anders zit je hier niet
quote:
Hangt van het gewicht af. Deze is net geen vier kilo dus ergens tussen twee uur en tweeëneenhalf uur. En dan nog een uur tot twee rusten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voor zo’n hele kalkoen klaar is?
Pittig gegeten gisteren?quote:
Waarom ben je niet lekker mee dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben alleen met mijn vriendin. Maar die zit nu ergens op de berg fik te stoken.
Ah rond 18uur klaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
[..]
Hangt van het gewicht af. Deze is net geen vier kilo dus ergens tussen twee uur en tweeëneenhalf uur. En dan nog een uur tot twee rusten.
[..]
Pittig gegeten gisteren?
Heb je ook een foto van jou draaiorgel?quote:
Ik ook. Dan heb ik eindelijk weer tijd voor mijzelf.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:42 schreef Michael_88 het volgende:
Ik vier zondag kerst in mijn eentje
Weer eens wat anders of niet M1st1g i.p.v. werken met deze dagenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik eindelijk weer tijd voor mijzelf.
Ga je dan voor jezelf ook een feestmaaltijd op tafel zetten ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ook. Dan heb ik eindelijk weer tijd voor mijzelf.
Ik ben bier aan het brouwen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je niet lekker mee dan?
Jij doet echt alles zelf maken he, leuk hoorquote:
Daar ben ik zeker blij omquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders of niet M1st1g i.p.v. werken met deze dagen
NIet een beetje dubbel?quote:
Dat doe ik elke dagquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga je dan voor jezelf ook een feestmaaltijd op tafel zetten ?
20-23 liter ongeveer vandaag.quote:
Kan je weer even door of niet of kloek je dat zo wegquote:
Niet alles, wel veel. En waarom ook niet, is leuk om te doen, vaak vrij simpel en het resultaat is over het algemeen beter dan wat er te koop is (omdat het op mijn eigen smaak is aangepast).quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij doet echt alles zelf maken he, leuk hoor
Ik maak meestal er wel meer werk van als het doorsnee huishoudenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook zo uitgebreid als met kerst ?
Knap
quote:
Ja dat had ik al doorquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik maak meestal er wel meer werk van als het doorsnee huishouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |