Ik hou echt van Acda en de Munnik, hun teksten zijn briljant!quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ondanks dat de meesten niet blij zijn met Slaap Zacht, Elisabeth, heb ik dit jaar op dit lied gestemd.
Een prachtige cover en een van A&dM's mooiste, die helaas bijna eruit lag. Gelukkig heeft dit lied het weer gered
De meest overgewaardeerde Nederlandstalige act.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was van de Counting Crows ofzo toch?
Is dit Marco Borsato?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meest overgewaardeerde Nederlandstalige act.
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden ik ga even covidproof bij oma (de wolf achter de trojka van t gedicht gisteravond) langs. Tot straks weer:W
nee dat dan weer niet. daar zijn veel andere kandidaten voorquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die is wel veel toffer jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef peaceman het volgende:
Hier had ook Dag Esmee kunnen staan...
Die met die zonnestralen is wel leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doe ik niet nee, maar zou wel beter zijn. Waarom zou 20 anders zijn dan 19?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
19 vs 20 is iets anders.
Jij zegt dus ook Twintig Tien, Twintig Elf?
*Marco Borsatanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |