is die tolk al weg? zou wel anders medelijden met d'r hebben met al dat gelul van Gijs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:06 schreef ok01 het volgende:
Ik vrees dat Gijs zometeen door Give Up Your Guns heen gaat praten
Gijs praat overal doorheenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:06 schreef ok01 het volgende:
Ik vrees dat Gijs zometeen door Give Up Your Guns heen gaat praten
Shackpotquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wist tot die A Gogo docu eigenlijk helemaal niet dat Kate Pierson pot was
Cindy is volgens mij de enige hetero in de hele bandquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doe ze de groeten van ons allemaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga me zo maar eens opfrissen voordat ik naar mn ouders ga.
Nieuwe bijnaam voor de Voormalig Keelgrijper?quote:
Die hoort pas op zijn eigen crematie hoe liedjes met een intro klinken inderdaad.quote:
Dat komt omdat het gros van de mensen veel te veel problemen heeft.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:08 schreef Dwersdriever het volgende:
Er is zelden respect voor vrolijke nummers. Net als bij films serieuze drama's altijd hoger worden gewaardeerd dan komedies. Maar hier kun je toch niet stil bij blijven zitten.
De Pot verwijt de Katelquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |