Watquote:
K.nedde met een rietje.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Sabata het volgende:
De band waarin de a in de naam niet uit wordt gesproken: "K.ne"
Prima plek. In de top 177.quote:
In het heerlijke jaar 2010quote:
2010 178quote:
Opwarming van de aarde is toch een hoax?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
693 dagen zonder sneeuw nu jongens, een record om trots op te zijn![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)t-breekt-record.html
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:20 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Kane was de Kensington van de 00s.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:19 schreef Evenstar het volgende:
Haha dit nummer start en mijn dochter van vier roept "weer zo'n stom liedje, ik vind dit niet leuk"
Echt binnen twee noten
Deze wist ik opreht niet, meestal weet ik het wel ls meuk debiel hoog stondquote:
wel makkelijk cashen zo, maar dan moet je wel een laag zelfbeeld hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Door Kane is Kensington ontstaan waarschijnlijk. Die gasten dachten he das enorm kut, dat kunnen wij ook.
Doen we er galm overheen, is het nog kutter allemaal
Kun je nagaan wat er gebeurt als Woestoff ooit komt te overlijden. Of zn vrouw. Oh wacht..quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Hele vreemde nieuwkomer van Kane, er is niemand dood toch
Kane idee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:
Hele vreemde nieuwkomer van Kane, er is niemand dood toch
Als er één band was die de hele tijd gepest werd door mensen waren zij het welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |