Dat zou ik wel willen zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef Xqtress het volgende:
[..]
En bij Tubular Bells krijgen we een imitatie van Bassie en Adriaan?
In de tijdgeest is dit nummer wel een stukkie beter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Angel of Death.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de doventolk zien bij One of These Days
Ze zijn ook al 832 jaar actief, dus is niet heel vreemd dat ze veel verschillende stijlen door de generaties heen hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Als je dat had willen weten had je om 7 uur moeten kijken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal maken
Staat Around The World van ze er in?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal maken
Ja, het gaat, maar het is nu ook niet echt geweldig of zo.quote:
quote:
Die hoorde ik vanochtend nog!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Staat Around The World van ze er in?
Hoi.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Mannen met lang haar genot
Ugly kid Joe
Ik zou Jump Around wel willen zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ha, mooiquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"I'm singin' this borrowed tune
I took from the Rolling Stones"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |