Wij luisteren radio via de digitale tv, ideaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen radio
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef LTVDK het volgende:
Gaat die tolk zo ook meehakken bij de Party Animals?
Doe het nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef D. het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om eens op de stream te gaan kijken
Dit was echt zo’n Stavermangrapjequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is Arens toch? (ach ik dacht ook dat ik om 6 uur naar Emmely luisterde)
Als je internet hebt heb je radioquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen radio
De versie van Howlin' Wolf ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Zorro het volgende:
Hoe leuk Alice ook is, deze Rooster is toch wel een niveautje briljanter
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...
Waarschijnlijk zitten we tot en met 31 december tegen een doventolk aan te kijken...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:44 schreef Viv het volgende:
Hopelijk is dit het Doventolk-uurtje en hebben ze geen 2000 van dit soort kutfilmpjes opgenomen
Ik vooral naar Echoesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar de dovenvertolking van 'Killing In The Name Of' ben ik dan wel weer nieuwsgierig...
Ik wil de doventolk zien bij One of These Daysquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is best lekker hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Ach wel lekker verdienen zoquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:46 schreef Evenstar het volgende:
Ze hadden ook gewoon kunnen ondertitelen toch?
Dit is gewoon hip doen om het hip doen, nul toegevoegde waarde.
En bij Tubular Bells krijgen we een imitatie van Bassie en Adriaan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de beste Stonesquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo geweldig is aan de rolling stones. Ze hebben op zich mooie nummers, maar ze hebben ook echt veel van dit soort nietszeggende blues rock.
Zijn ooit begonnen als blues (cover)band hequote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Ze vertaalt de woorden, niet de betekenis.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Doventolk doet niks met de info van Bart, want blijft toch gewoon een haan uitbeelden
Ik vraag me af of ze bij Around The World van Daft Punk telkens dezelfde gebaren zal makenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker kort...quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik wil de doventolk zien bij One of These Days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |