Ja ik vond het storend, heb hem nu standaard op een kleur staan, dat verlicht de muur achter de tvquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geweldig
TV heeft ambilight dus lampen moeten dan met de tv meedoen.
Denk eigenlijk dat het irritant wordt maar wil het toch proberen
Ik mag een gegeven lamp niet op schijnen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het storend, heb hem nu standaard op een kleur staan, dat verlicht de muur achter de tv
O er zijn er zat die het mooi vinden hoor, mijn dochter wil niet meer andersquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag een gegeven lamp niet op schijnen.
Ik heb vannacht een mooi feest gehad met mijn gappies.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er zijn er zat die het mooi vinden hoor, mijn dochter wil niet meer anders
Ik denk dat het vooral mooi voor jou is als je die live DJ;s aan het bekijken bent.
Het maakt er toch een hele andere belevenis van denk ik.
haafsiee foefieeee van mequote:
Ja snap ik welquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het storend, heb hem nu standaard op een kleur staan, dat verlicht de muur achter de tv
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht een mooi feest gehad met mijn gappies.
Jacqiequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
haafsiee foefieeee van me
Hier?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb vannacht een mooi feest gehad met mijn gappies.
Ja is vaak zo. Voortaan maar een wekker zettenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben echt verbaasd. Ben om 22.30 uur gaan slapen en werd voor het eerst om 8 uur wakker
Ik ben er nog duf vanVoel mij fitter als ik vroeger op sta
Heer Haags,ik heb de DT maar even gepakt met uw waarnemen.quote:
Dat zal een hele andere belevenis zijn dan zit je voor je gevoel helemaal in het spel denk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik welsoms staat het nog aan en vind ik het zelf ook storend.
Maar bij het gamen is het echt genieten
Ja echt hequote:Op vrijdag 25 december 2020 09:17 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ja is vaak zo. Voortaan maar een wekker zetten
De Kerstklokken Bim bam. Bim Bamquote:
Uren animal crossing spelenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zal een hele andere belevenis zijn dan zit je voor je gevoel helemaal in het spel denk?
Minder klachten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Als het zo blijft, zal het ook wel wennen.
Geen idee hoe het kwam
Dat spelen ze hier ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Uren animal crossing spelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat helaas niet.quote:
ja en raymanquote:
Ken dat spel niet ben ok niet zo van de games,quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Uren animal crossing spelen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ben er aan gewend X weet niet beterquote:
Nice! Online ook?quote:
Ik heb er een beetje hoofdpijn vanquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nice! Online ook?
Ik ben sinds laatste dagen weer veel aan het spelen
Online iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:26 schreef engine het volgende:
[..]
Nice! Online ook?
Ik ben sinds laatste dagen weer veel aan het spelen
Kunt ook gewoon zelf een dagje wegblijvenquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:22 schreef Haags het volgende:
@:paul waarom is dit topic niet dicht volgens afspraak?
Neen de afspraak was 1e en 2e kerstdag dicht.quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Kunt ook gewoon zelf een dagje wegblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |