chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet werkendFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
And I hope you're thinking of meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alwaysquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
2 lightbars gekregen.We zijn het aan het uitvinden hoe ze werken.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sweetquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Toch al cadeautjes gekregen, ik moet nu eerst even googlen wat Lightbars zijnnquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 lightbars gekregen.We zijn het aan het uitvinden hoe ze werken.
Wordt van google niet veel wijzerquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 lightbars gekregen.We zijn het aan het uitvinden hoe ze werken.
Maar geven die licht op maat van muziek?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook niet sommige ken ik al ruim 15 jaarquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik kan maar niet van ze afkomen
![]()
![]()
![]()
morguhhhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Xquote:
BZB UURTJEEE!!
Het is GVD toch wat
Rotterdammer (18) van fiets geslagen door groep jongeren: ’Wist niet wat hem overkwam’
https://www.telegraaf.nl/(...)iet-wat-hem-overkwamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: