quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:03 schreef RensAjacied het volgende:
Bon Jovi altijd een beetje mijn guilty pleasure. Zelfs een nummertje van hemn in mijn lijst opgenomen
Ja ik denk idd dat als je er niet meer dan dat in zoekt dat het dan wel ok is, maar kan nou niet zeggen dat het iets is wat ik live zou willen zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:05 schreef MTheBassman het volgende:
Bon Jovi is gewoon lekkere meezing 80s rock. Lekker man, niks mis mee.
@MTheBassman kan die op zijn radiootje helaas niet ontcijferen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bon Jovi [...] In ieder geval vaak best aardige baslijnen
Ik kan wel af en toe even op de laptop met koptelefoon opdoen, dan hoor ik het pima.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:mthebassman kan die op zijn radiootje helaas niet ontcijferen.
echt? dat lijkt me nou niet zo'n moeilijk nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had die baslijn van It's My Life geloof ik een tijdje terug geleerd, op zich leuk om te spelen, maar godverdomme wat een kramp kreeg ik er van
Ik weet ook niet of het die was of een ander, maar ik heb niet bepaald grote handen, dus als ik veel rondom de eerste fretten speel dan wil dat nog wel eens lastig zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
echt? dat lijkt me nou niet zo'n moeilijk nummer.
Volgens mij denk je aan Livin on a prayer. die heeft een best krampachtige baslijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of het die was of een ander, maar ik heb niet bepaald grote handen, dus als ik veel rondom de eerste fretten speel dan wil dat nog wel eens lastig zijn
Oh ja, dat zou goed kunnen ja, het is inmiddels weer een hele tijd geleden, speel niet zo veel meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij denk je aan Livin on a prayer. die heeft een best krampachtige baslijn.
Geen idee wat mensen in hem zien/hebben gezienquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:08 schreef MTheBassman het volgende:
oh, Bob Dylan gaat me nu even iets onverstaanbaars mompelen. met z'n kutharmonica.
Ja, hij kan er ook nooit een eind aan maken. Vind het ook een beetje wezenloos gejengel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee wat mensen in hem zien/hebben gezien
Ik vind het maar niks.
of King Crimson, Cardiacs...quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat er dan in, in plaats van Tool, Mötley Crüe, Garbage
10.000 days is best wel top 20 materiaal.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat er dan in, in plaats van Tool, Mötley Crüe, Garbage
Er zijn bands met een compleet repertoire beter dan ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:14 schreef Evenstar het volgende:
Dit staat er dan in, in plaats van Tool, Mötley Crüe, Garbage, Type O Negative ....
16 jarige meisjes?quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:15 schreef Gretzl het volgende:
Wie zouden er nu nog op zo'n Lukas Graham stemmen?
20-jarige vrouwelijke studenten die niet uit hun breezersletjesfase zijn gegroeid.quote:Op vrijdag 25 december 2020 03:15 schreef Gretzl het volgende:
Wie zouden er nu nog op zo'n Lukas Graham stemmen?
Nee hoor, dat is geen unieke eigenschapquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:14 schreef wdn het volgende:
Ben ik de enige die diewordt als er veel
in een post staan?
Haha, de groep die hier bezongen wordt wellichtquote:Op vrijdag 25 december 2020 03:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
20-jarige vrouwelijke studenten die niet uit hun breezersletjesfase zijn gegroeid.
quote:HERE WE GOOOO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |