doeiquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Isorden het volgende:
Ja, ok ik ga echt maffen nu... tot morgen mensen
Dat is behoorlijk ver in het verleden!quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eindbaaas![]()
Deze tweet is in 2013 nog steeds een FOK! klassieker
We komen niet allemaal uit Limburg he.quote:
Jengelbendequote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Mumford & Sons durven te luisteren?
Niet vrijwilligquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga ff verder met luisteren naar Mississippi Queen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die zullen wel in het gekkenhuis zitten door banjo-induced epilepsies.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Isorden het volgende:
Ja, ok ik ga echt maffen nu... tot morgen mensen
Hij hoeft iedere nacht maar 2 uurtjes in te studerenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We komen niet allemaal uit Limburg he.
Banjo's hebben een grote aantrekkingskracht op mensen met een afwijkende hoeveelheid chromosomenquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Over schijtnummers gesproken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WIE TOOONTJUSWRIAAAAAAIIIITTWOE~WHTAAAATquote:Op vrijdag 25 december 2020 02:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We komen niet allemaal uit Limburg he.
Deliverance!quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Banjo's hebben een grote aantrekkingskracht op mensen met een afwijkende hoeveelheid chromosomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |