Heb ik ook op gestemdquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Fijne avond allemaal, geniet nog van de mooie en matige muziek.
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
1 kort kerstbezoek van een paar uur, lunchen bij een vriendin die in de buurt woont. Ik kan niet langs bij m'n directe familie omdat mijn moeder vorige week nog positief testte op corona. Klachten waren gelukkig enorm mild, maar ze had gisteren nog geen negatief test. Dus helaas dit jaar een erg beroerde timing. Zou er nu niet met een gerust hart aan kunnen sluiten bij het dinerquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:43 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen? Verantwoord op afstand kerstbezoekje, of thuis een beetje muziek luisteren?
Je kan ook gewoon wekker om 4 uur zetten en om 6 uur weer gaan slapen ofzo. Voorgaande jaren ook wel paar keer gedaan, slapen in vier etappesquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga naar bed toe. Mijn volgende stemplaat (All Apologies) komt tussen 4 en 5 en dat is net ietsjes te laat
Goodnightquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik Basemen lees moet ik gelijk aan Americen Psycho denken,,mquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben alleen niet morgenmiddag tot iets van 8 uur 'savonds beschikbaar.
Sleep wellquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:47 schreef BillDauterive het volgende:
Dit voor mij ook, ben voornamelijk 's avonds hier (soms dronken) te vindenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.
Ben zelf geen fan van rap enzoquote:
SLIM SHADYquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In ieder geval twee dagen de mobiel/internet zoveel mogelijk weg proberen te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |