Ik ook nietquote:
71% van de stemmers heeft last van zelfoverschatting.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef Szura het volgende:
29% van de stemmers op dit nummer geeft zich qua zang een 1
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetlquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.
Outro-genot.quote:
ik denk dat veel mensen dat wel een beetje hebben. Maar ja, het is zo sociaal geaccepteerd dat het lastig is om nee te zeggen als je erin zit. Voelde voor mij ook zo. Je ontkomt er niet aan en dan drink je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetl
Dank je.quote:
stem ik elk jaar op, genotsplaat van jewelste.quote:
Ik heb t ook een maand / daarna 3 mnd gedaan, maar toch was consensus: oohhhh is tijde;lijk. Straks ben je weer bquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
neuh, valt mee. Ze zijn vooral nieuwsgierig waarom ik niet drink. Vertelde dan gewoon kort dat ik er angst- en lichamelijke klachten van kreeg op den duur. Ze weten dondersgoed hoe slecht alcohol voor je kan zijn, dus begrijpen ze altijd wel wanneer ik dat zeg.
Nodig ze een keer uit en heb alleen alcoholvrijbier in huis. Wie weet vinden ze dat ook wel ok! De Brand IPA 0,0 is best ok.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom uit vrienden groep waar drinken wel gewooon een feit is. Al mijn vrienden willen minder drinken, maar niemand doet hetl
Trustequote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Fleetwood Mac taai ik ook af. Wel jammer dat ik de 2 Hall & Oates-noteringen ga missen, maar it be so.
Trusten
ja, dan is het eerder aftellen van wanneer je weer gaat zuipen voor ze. Voor mij is het iets definitiever (Ik mag 1.5 jaar of zo sowieso niks drinken).quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb t ook een maand / daarna 3 mnd gedaan, maar toch was consensus: oohhhh is tijde;lijk. Straks ben je weer b
normaal
Sleep well beastquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Na Fleetwood Mac taai ik ook af. Wel jammer dat ik de 2 Hall & Oates-noteringen ga missen, maar it be so.
Trusten
Regelrechte schending van de mensenrechten.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
heb alleen alcoholvrijbier in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |