Dan vliegt er een mus naar binnen en die kegelt de dominostenen omquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, de achterdeur staat wagenwijd open.
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je ook verliefd op Koen Wauters?
Ze hebben ander soort ads geïntroduceerd inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Bløf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef Gretzl het volgende:
Wanstaltige songstekstgenot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dode mus.quote:
Is lekker makkelijk voor de redactie om dezelfde mensen in de lobby te houden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie toch hoofden op die schermen die ik vorig uur ook al zag
Nee het viel mij op tijdens SR..vorige week ergensquote:
Als dit een eerbetoon moet voorstellen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef TheVulture het volgende:
Dit is toch het eerbetoon aan Chris Gotte van Blof? Ik vind dit wel een van hun betere songs
Is écht niet te doen! Belachelijk dit.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee het viel mij op tijdens SR..vorige week ergens
Geef haar eens ongelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vriendinlief ligt al naast me te slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |