Vriendje mag ook natuurlijk, whatever floats your boat. Of allebeiquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tjaa, daar ontkom je niet aan
En nu niet meer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger als kind fan van Clouseau
God. TMOE klinkt als een Baskische wielerfanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een goede zanger kan niet zingen.
Ja, de achterdeur staat wagenwijd open.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Domino! Nu al?Volgend jaar dus eruit?
Het is 2020. Alles kanquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vriendje mag ook natuurlijk, whatever floats your boat. Of allebei
Live is hij echt geweldig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Love Is All staat al 4 jaar op nr 1op mijn lijst van beste platen ooit.
Hoe kansloos zijn mensen die TMOE zn stem niet trekken
Daar weet @ArnieAlberts alles van, want dat gaat over Babette van Veenquote:
Was je ook verliefd op Koen Wauters?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger als kind fan van Clouseau
Ik vind deze liedjes nog wel mooi, maar ik draai ze niet meerquote:
* Evenstar geeft duwtje in de rugquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, de achterdeur staat wagenwijd open.
Mja. Vond het jarenlang zo'n zeiknummer. En nu ik het net begin te waarderen gaat het eruitquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze maar naar de T2k luisteren.
Dan vliegt er een mus naar binnen en die kegelt de dominostenen omquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik heb het ook hoorquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Nee dat dan weer nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was je ook verliefd op Koen Wauters?
Ze hebben ander soort ads geïntroduceerd inderdaad.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:16 schreef Poison-Ivy het volgende:
Een jaar geleden was dat niet zo erg. Nooit zo ervaren hier op FOK. Pas iets van de laatste tijd.
Bløf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:17 schreef Gretzl het volgende:
Wanstaltige songstekstgenot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dode mus.quote:
Is lekker makkelijk voor de redactie om dezelfde mensen in de lobby te houden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie toch hoofden op die schermen die ik vorig uur ook al zag
Nee het viel mij op tijdens SR..vorige week ergensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |