quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zullen ze morgen blij zijn met al die mentions
wow lijkt wel een wassen beeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
Jammer van z'n botox harses, maar verder een prima vent...
[ afbeelding ]
Plaats uw Jackson-en-plastische-chirurgie-grap hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
Jammer van z'n botox harses, maar verder een prima vent...
[ afbeelding ]
Ik ben er twee aan het opvoeden. Ze verslaan me al met Mario Kart.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is tegen zijn zin gered
Het hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
50 topics na eerste kerstdag? Met gemak![]()
Soms zou ik willen dat ik in 2002 hier al meeforumde. Was vast een stuk rustiger nog.
GTA heeft dan ook briljante muziekjes gestriktquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat gaan we deze lijst sowieso nog veel horen GTA *voeg titel toe* GENOT
Mijn vrouw snapt zo niks van dieze lijstquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken.
Syb v.d. Ploeg ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:53 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Michael zat daarentegen juist In the Closet.
Ja, GTA genot....quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
GTA heeft dan ook briljante muziekjes gestrikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Je moet dt opvoeden niet zo overdrijven. Zelfs ik heb er twee opgevoedquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben er twee aan het opvoeden. Ze verslaan me al met Mario Kart.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben er twee aan het opvoeden. Ze verslaan me al met Mario Kart.
Wie wel?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn vrouw snapt zo niks van dieze lijst
Woon je nog in Groningen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
Sow koekoek, eerste uurtje alweer voorbij.
Tijd om aan het tweede jointje te beginnen.
Wel Fleetwood Mac genot, maar de rest is overwegen mehquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef peaceman het volgende:
volgende uur is dan gelijk een stukje minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |