En dat gaan we deze lijst sowieso nog veel horen GTA *voeg titel toe* GENOTquote:
Jezus Christusquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
Jammer van z'n botox harses, maar verder een prima vent...
[ afbeelding ]
Staan hier ook nog wel een paar platen van in de kast.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Die is tegen zijn zin geredquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dan krijgen we dadelijk nog Maarten van Roozendaal.
Je zou het bijna denken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Insinueer je dat het voetvolk opportunistisch is?
verrek, die is jarigquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat zullen ze morgen blij zijn met al die mentions
wow lijkt wel een wassen beeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats uw Jackson-en-plastische-chirurgie-grap hier.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er twee aan het opvoeden. Ze verslaan me al met Mario Kart.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is tegen zijn zin gered
Het hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
50 topics na eerste kerstdag? Met gemak![]()
Soms zou ik willen dat ik in 2002 hier al meeforumde. Was vast een stuk rustiger nog.
GTA heeft dan ook briljante muziekjes gestriktquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat gaan we deze lijst sowieso nog veel horen GTA *voeg titel toe* GENOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |