Dacht dat Dimitri homo isquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wie staat er in jou UI? Heb je dochter van VDB gezien?![]()
Schandalig dat deze er niet al in stond. Staat al jaren redelijk hoog in de Top 1000 aller tijden van Veronica.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:37 schreef Gretzl het volgende:
The Outfield, nooit van gehoord![]()
Iemand die me kan vertellen waar zij hun binnenkomst aan te danken hebben?
Ah die zijn ook mooiquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga m'n nachtstemplaten JOHAN en Damien Rice ook wel missen
GEEN SMAAK GODquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh er komen vannacht al een stuk of drie nummer waar ik op heb gestemd.
Dat is dan weer een nadeel van stemmen op nummers die net wel/niet de lijst halen.
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.quote:
In het bijzonder The Police, vind ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit klinkt wel alsof het van 100 verschillende bands zou kunnen zijn.
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb zelfs vier (oud)stemlijstgenotten zie ik nu, met Keane, Agnes Obel, Amanda Marshall en Damien Rice. Jammer dan, hopelijk staan ze er volgend jaar nog in bij een leuke dj.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In het bijzonder The Police, vind ik.
als je ziet hoe hoog sommige nummers eindigen begin je je af te vragen of de smaakvolle dingen vooral onderin zitten.quote:
jawel en snel ookquote:
Ik zag die aflevering laatst op TV en ik wist niet van welk nummer het was. Totdat ik het nu net hoordequote:
Alleen 9 Crimes doet het goed.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fuck, staat blowers daugther zo laag dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |