quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga naar bed en een poging doen om nog even een kerstfilm kijken. Tot morgen.
doei diaanquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Sterkte met je oma!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Maar nee, mijn ouders volgen Top 2000 ook wel een beetje, en de rest van de familie maakt zich druk om oma die in het ziekenhuis ligt enzo.
welterustenquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk dat je er weer wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Kun je eerst nog biertje bij peaceman afleggen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef Diaan73 het volgende:
Dank. Opeenstapeling van gedoe. Vooral een infuus-opname zeg maar. Controle.quote:
Morgen nog een dag kerst vieren... moet wel een beetje fit zijn aangezien ik niet meer kan uitslapen en vroeg wakker ben.quote:
Zelfs daar heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:48 schreef wdn het volgende:
Tijd om een paar uur te gamen met radio 2 aan
Daniel Koerhuis vindt dit niet leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Inkel lijkt me eerlijk gezegd meer een kraakpandjesprins.
Al Stewart - On the Border?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Voor de statistiekjesfetisjisten onder jullie: welk nummer wat er ieder jaar heeft ingestaan heeft de twee meest ver uit elkaar liggende posities behaald?
Jeroen van Inkelquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ken deze dj trouwens niet, maar hij bevalt me tot nu toe prima.
Door Rollercoaster als kampanjenummer te nemen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:49 schreef dokter.knakworst het volgende:
Als deze editie een overdosis zou krijgen aan kijkcijfers dan is het meteen duidelijk hoe VVD zijn zetels steelt in maart bij de aankomende verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |