Maar dat is gewoon een prima nummerquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Noem me smakeloos maar ik hoor I'll Supply the Love van Toto hierin.
Hij gedraagt zich keurig!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Ja Jeroen, kom er maar in.
Genoeg van die drie zelfde akkoorden gehoord...
Haar laatste dans van vandaag??quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef MTheBassman het volgende:
over Jane gesproken, ik ga nog een beetje Mary Jane paffen.
Alstu!quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
@:madmaster ik zie nu je plaatje in de OP... Wow![]()
![]()
Als je leuke achtergrond hebt en je gedraagd maak je kans om 'op tv' te komen, denk ik.quote:
Jij bent Surinamer? Creool, hindoestaan, Javaan, van alles wat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensen
[..]
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdomme
Nee, op FOK! zitten niet dan..quote:
Klopt!quote:
Hij heeft zelf benen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Donker niet, maar meer qua lifestyle. Heb zelf Surinaamse levensstijl, toch anders dan NL mensen
[..]
Misschien moet je dan verdomme eens gaan kijken. Met een biertje in je handen. Verdomme
Ik had ooit een pubquiz waarin deze bij een intro-ronde werd gevraagd en ik dacht dat het een live-uitvoering van We can work it out was.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Noem me smakeloos maar ik hoor I'll Supply the Love van Toto hierin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |