Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....quote:
The Living Death, mag je rustig zeggen...quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Faaldrikman was wel over de datum hoor
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was wel geinig geweest als er nog een Eldorado introotje voor had gezeten, maar we hebben de intro van Bart natuurlijk al gehad
Zullen we proberen daar met fok te komen en dan allemaal onze broek laten zakken?quote:
Ik ben ook wel een beetje essnhills 2.0quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Nou liever nu dan om 4 uur, dat wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
is dat nu slecht of goed nieuws?
Ik zal ook even inschakelen.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Normaal zou ik die aan Essnhills vragen....
Maar ken je em al inmiddels?
Ohja dat gevoel ken ik ook nog wel van 99/'00 iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel leuk dat ze weer op 12 uur beginnen, krijg een beetje de vibe van dat jongetje van 12 dat in 2002 voor t eerst luisterde op zn kamertje, onwetend over alle prachtigs die de muziek te bieden had. Die eerste keer dat ik luisterde wel n stuk of 500 nrs opgedaan
Ik heb me door Patrick Kicken laten vertellen dat Rob Stenders de kwade genius is die alles via via bepaald bij Radio 2 en zo Giel Beelen en Van Inkel een plek in de programmering heeft bezorgd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe komen al die bejaarde figuren eigenlijk altijd bij Radio 2 terecht?
Ja mijn vlaggetjes liggen gdvrdmm ergens in een doosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |