Moet je echt doen. Them Crooked Vultures is heerlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
lekker man. Moet die ook een keer luisteren.
Surprises met kerst?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben een rolverdeling. Peace schrijft de gedichten, Lennon en ik maken de surprises.
Ik ga de gedichten wel altijd opleuken met lettertype en kleurtje of plaatjes.
Bij het tweede album al ja?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou de aftakeling was toen al begonnen hoor
Gewoon in aluminiumfolie rollenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:56 schreef PippenScottie het volgende:
Fuck ik moet nog cadeaus inpakken. Ben al op het punt dag scharen en plakband een matig goed idee is
wo-hoh wooh!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voelen we ons ook allemaal wo-hoh wooh hier?
ja. Dat album is half goed, Parachutes wasquote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bij A Rush Of Blood To The Head al?
Ik kende ze btw al en luisterde ze weleens, maar ik heb ze een tijdje niet meer geluisterd.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je echt doen. Them Crooked Vultures is heerlijk.
Die hoorde ik vanavond nog in een quiz gezongen door Gary Barlow op Zoom ofzoquote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Neil Diamond komt later pas.
Die begon ná everything's not lostquote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou de aftakeling was toen al begonnen hoor
Komt vooral door JPJquote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je echt doen. Them Crooked Vultures is heerlijk.
Een sausje Comic Sans er overheen?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij hebben een rolverdeling. Peace schrijft de gedichten, Lennon en ik maken de surprises.
Ik ga de gedichten wel altijd opleuken met lettertype en kleurtje of plaatjes.
quote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Kom ik beneden zit mijn vader Nirvana live in Paradiso te kijken. Ik heb hem goed opgevoed.
That's the spirit!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Maar dat is in dit topic verboden, maar dat maakt mij niet uit.
Vertel er even bij dat je hem aan zijn stoel hebt vastgebonden.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Kom ik beneden zit mijn vader Nirvana live in Paradiso te kijken. Ik heb hem goed opgevoed.
Ik heb voor een baby de volgende magische line:quote:
Woah, tof!!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |