Ik was toen ook in mijn puberjaren. Ik haatte haar omdat ze trouwde met de zanger van Silverchairquote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is denk ik meer een childhood crush voor velen, Voor mij dan, althans.
ja maar je zal ze de eerste keer ergens van hebben gekopieerd toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik copypasta elk nieuw topic
Denk Excelbestand.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar haal je die lijstje vandaan? (te lui om op te zoeken)
Opstaan in de ochtend is voor rare lui die moeten werken.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch fijn om 00:00 uur Ipv vroeg in de morgen
Ach rot toch op, Natalie is zowel objectief knap, mooi en daarbij helemaal geil, zeker met haar stem er bij, Hoog op mijn utopialijstje hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is denk ik meer een childhood crush voor velen, Voor mij dan, althans.
Er is bij, om en aan mij niet veel wakker om 8 uur nee.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Toch fijn om 00:00 uur Ipv vroeg in de morgen
Helemaal zelf getypt met mijn Donald Duck typediploma.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar je zal ze de eerste keer ergens van hebben gekopieerd toch?
https://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op donderdag 24 december 2020 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
waar haal je die lijstje vandaan? (te lui om op te zoeken)
Zeker op 1e kerstdagquote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Opstaan in de ochtend is voor rare lui die moeten werken.
Ze staat zelfs op mijn lijstje, en dat wil wat zeggenquote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach rot toch op, Natalie is zowel objectief knap, mooi en daarbij helemaal geil, zeker met haar stem er bij, Hoog op mijn utopialijstje hoor.
Mijn neefje kan zelf niet eens typen!quote:Op donderdag 24 december 2020 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helemaal zelf getypt met mijn Donald Duck typediploma.
Het is een prima dame maar niet geheel mijn type. Smaken verschillen toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ach rot toch op, Natalie is zowel objectief knap, mooi en daarbij helemaal geil, zeker met haar stem er bij, Hoog op mijn utopialijstje hoor.
Kleine reparatie.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Leo altijd een tikkeltje pedant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |