True.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Welke idioot heeft de volgorde voor maandagavond bepaald? Beginnen met de mooiste pot en het wordt dan slechter en slechter.
ik mis de woonplaats van Jerry Hendriksquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:21 schreef Nober het volgende:
Je eindscore is 1800! U bent de eerste met een perfecte leg.
Den Haag: 180
Boxtel: 180
Zoetermeer: 180
Amsterdam: 180
Vlijmen: 180
Tilburg: 180
Alphen: 180
Joure: 180
Oss: 180
Stoke-on-Trent: 180
De PDC is dronkenquote:
Ja met woonplaatsen is ie echt lastig. Tevens fijne kerst allenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:30 schreef Vriezzer het volgende:
Woonplaatsen, ronde 1:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit van één van deze plaatsen gehoord. Zal wel aan mij liggen.
Woonplaatsen, ronde 2:
[ afbeelding ]
De goden waren mij hier een stuk beter gezind.
Deze begint om 13:30.quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Duurt lang dit jongens. Hup, pijltjesgooien!
Oké Hans, dank je.quote:Op vrijdag 25 december 2020 13:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in het hotel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Genot. MvG regelt het wel evenquote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
'Van Gerwen gaat alles regelen', vertelt Van Duijvenbode over de gourmet-plannen. 'Hij heeft speciaal een gourmetstel gekocht.' Of er bij het gourmet-menu ook aubergines zijn inbegrepen, weet de dartssensatie van dit jaar nog niet. 'Ik hoop het wel, maar het is natuurlijk niet echt een groente om met kerst te eten'.
En door.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:14 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
'Van Gerwen gaat alles regelen', vertelt Van Duijvenbode over de gourmet-plannen. 'Hij heeft speciaal een gourmetstel gekocht.' Of er bij het gourmet-menu ook aubergines zijn inbegrepen, weet de dartssensatie van dit jaar nog niet. 'Ik hoop het wel, maar het is natuurlijk niet echt een groente om met kerst te eten'.
En door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |