20.30 uur op RTL4quote:Een kerstboom, cadeaus en lekker eten zijn misschien belangrijk, maar het is pas écht kerst als de kerstspecial van All you need is love op tv is. Na al die jaren dacht presentator Robert ten Brink dat hij alles wel gezien had, maar door corona werd dit jaar ingewikkelder dan ooit. Het was spannend en intens om te maken, maar het is ook één van de mooiste afleveringen ooit geworden, zegt de presentator.
Pfffquote:Op donderdag 24 december 2020 20:26 schreef Fugue het volgende:
Ik kijk trouwens niet, ben aan het gamen.
Goed topicquote:Op donderdag 24 december 2020 20:26 schreef Fugue het volgende:
Ik kijk trouwens niet, ben aan het gamen.
Oh, die naam ken ik wel jaquote:
Nee tochquote:Op donderdag 24 december 2020 20:38 schreef heywoodu het volgende:
Hey, nu ik die naam hoor, was dat niet die kerel van het songfestival maar toch niet?
Vriend toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Toch leuk om dit weer te kijken met vriendin die sinds een week na maanden weer in het land is![]()
Dit hele proces van bewijzen enzo komt me bekend voor
Moet jij wetenquote:Op donderdag 24 december 2020 20:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk via internet dus ik loop ietsjes achter.
Vond wel grappig dat ze vooral in land van herkomst het hele dossier doornamen en allemaal supervisors erbij halen om het goed te keuren en dan op schiphol de beambte het 5 seconde doorbladert en ze veel plezier wenstquote:Op donderdag 24 december 2020 20:40 schreef heywoodu het volgende:
Toch leuk om dit weer te kijken met vriendin die sinds een week na maanden weer in het land is![]()
Dit hele proces van bewijzen enzo komt me bekend voor
Treintje gaat zo vast nog een keer zingen.quote:
Dit. Ik heb zin om keihard mee te janken!quote:
Je kan ook gewoon een ui gaan snijdenquote:Op donderdag 24 december 2020 20:45 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Ik heb zin om keihard mee te janken!
Hier ging het vrij rap op Schiphol vorige week, in juli keken ze een uur lang of alles in orde wasquote:Op donderdag 24 december 2020 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vond wel grappig dat ze vooral in land van herkomst het hele dossier doornamen en allemaal supervisors erbij halen om het goed te keuren en dan op schiphol de beambte het 5 seconde doorbladert en ze veel plezier wenst
Nee joh, dat is totaal niet dezelfde belevingquote:Op donderdag 24 december 2020 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een ui gaan snijden
quote:
Ontslag had weinig met de regels van het land te maken lijkt mequote:Op donderdag 24 december 2020 20:44 schreef Twinkle20 het volgende:
Wat bizar joh! 3 Maanden niet terug mogen naar je land en je ontslag moeten indienen.
En hier niet zomaar aan de bak mogen denk ik?
Dat waren geen echte flight attendants maar ingehuurde mensen lijkt wel.quote:
Hmm misschienquote:Op donderdag 24 december 2020 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat waren geen echte flight attendants maar ingehuurde mensen lijkt wel.
quote:Op donderdag 24 december 2020 20:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat waren geen echte flight attendants maar ingehuurde mensen lijkt wel.
Ja, ik snap echt niet waarom sommige mensen per se fysiek contact moeten, zeg gewoon hallo ofzoquote:Op donderdag 24 december 2020 20:48 schreef MissJ het volgende:
Zo'n elleboogstoot is toch wel zo ontzettend cringy
Viel mij ook gelijk op, meneer zal zich daar wel te goed voor voelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Robert draagt als enige geen mondkapje op Schiphol
Mja zoiets stelde onze Robbie toch echt meen ik te hebben gehoordquote:Op donderdag 24 december 2020 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ontslag had weinig met de regels van het land te maken lijkt me
Dus dat jaquote:Op donderdag 24 december 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik snap echt niet waarom sommige mensen per se fysiek contact moeten, zeg gewoon hallo ofzo
De plek waar je (vlakbij) hoort te hoesten/niezenquote:Op donderdag 24 december 2020 20:48 schreef MissJ het volgende:
Zo'n elleboogstoot is toch wel zo ontzettend cringy
Meer zo dat als je 3 maanden weggaat je 'natuurlijk' je baan verliest. Geen regel van overheid maar die 3 maanden wegblijven wel.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja zoiets stelde onze Robbie toch echt meen ik te hebben gehoord![]()
2 eisen waar ze dan aan moest voldoen
Ja, twee dingen die speelden. Hij zei niet dat beiden van de overheid afkomstig waren.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja zoiets stelde onze Robbie toch echt meen ik te hebben gehoord![]()
2 eisen waar ze dan aan moest voldoen
Ach so .. dan was mijn snapper even kapotquote:Op donderdag 24 december 2020 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meer zo dat als je 3 maanden weggaat je 'natuurlijk' je baan verliest. Geen regel van overheid maar die 3 maanden wegblijven wel.
Lol, die houden van +20 cmquote:Op donderdag 24 december 2020 20:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen als zo'n blanke hoer er eentje uit donker Afrika laat komen
@:fugue
Ja want als je geld hebt kun je de regels gewoon overtredenquote:Op donderdag 24 december 2020 20:54 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een hut joh, die mensen hadden zelf wel wat kunnen regelen
De Karweihut.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |