Ik dus ook echt niet z😂😱😅quote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn dit allemaal BN-ers? Ik (her)ken meer dan de helft niet
Komt door zijn eeuwige muts denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 22:50 schreef RipCity het volgende:
Alain clark heeft smurfenfilter op z’n stem?
Nee, die stem klonk als die van een cartoondwerg.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:51 schreef MissJ het volgende:
[..]
Komt door zijn eeuwige muts denk ik
Hopelijk weer met hele groepen dansende stewardessenquote:
En sneeuw.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hopelijk weer met hele groepen dansende stewardessen
Jaaaquote:
Bedoelde je die donkere man die net vader was geworden? Vroeg ik me ook af toen Robert zei dat het héél moeilijk was geweest hem in NL te krijgenquote:
Volgens mij komt ie uit de Dominicaanse Republiek. Zoiets zag ik in de subs langskomen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:31 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Bedoelde je die donkere man die net vader was geworden? Vroeg ik me ook af toen Robert zei dat het héél moeilijk was geweest hem in NL te krijgen
Dankje! Ik vond dat een van de meest waardevolle herenigingen 😍 Die vrouw net bevallen en zo verdrietig. Gek, bij die man met die vrouw uit Peru die z'n zoontje voor het eerst zag voelde ik weinig.quote:Op zondag 27 december 2020 00:27 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie uit de Dominicaanse Republiek. Zoiets zag ik in de subs langskomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |