En Canaal Digitaal voor de buitenlanders met schotel zoals ik?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.gids.tv/artik(...)sten-op-tv-en-online
Volg de Top 2000 op televisie
De Top 2000 is dit jaar 24 uur per dag te volgen op NPO 1 extra, via de volgende zenders:
• Ziggo: kanaal 128
• KPN: zender van de maand op kanaal 42
• Youfone: zender van de maand op kanaal 30 (en kanaal 26)
Verder zijn er nog meer aanbieders, deze kanalen kun je vinden vinden op npo.nl/extra. In de nachten wordt de Top 2000 ook uitgezonden op televisie, op NPO 3.

Klopt, ik sluit zo wel effe een paar tabbladenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Over een paar dagen zijn we dan een paar topics verder.

You only need one, basicallyquote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klopt, ik sluit zo wel effe een paar tabbladen

Goed mikken met die schotel dan maar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:12 schreef asco het volgende:
[..]
En Canaal Digitaal voor de buitenlanders met schotel zoals ik?

Wel minder?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
Oh, big news trouwens: ik rook dit jaar niet meer

En ik ben een waar mogelijk genuanceerd mens gewordenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:
 .
.

Goed van jequote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:

Goed BEZIG!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:14 schreef Bugno3 het volgende:

Behalve als het over Leo Messi gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ik ben een waar mogelijk genuanceerd mens geworden.

Niet zomaar weg natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt nog als een lelijk rokershoestje...

Nee, de Barça-bias ben ik wel moe.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Behalve als het over Leo Messi gaat natuurlijk.

Robert ten Brink gvdquote:Op donderdag 24 december 2020 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ook even

Jij bent echt de minst metal metalhead die ik ken. Geen diss hoor!quote:

Gruetergod.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, de Barça-bias ben ik wel moe.

quote:Op donderdag 24 december 2020 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
Scherven van jou in mij zilver en rood scherven van jou door mij kaleidoscope

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |