We zijn allemaal zenuwachtig.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
sow, begint hier al druk te worden
vind je het nu al druk?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
Vond het topsegment albums in 2019 beter, maar in de breedte is 2020 beter vind ik.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mijn laatste nieuwe album was Eefje. Daarna alleen nog "Covers" van James Blake ( MAGISCH![]()
)
Beetje TEMPO erin, ja toch. Jij bent godbetert ook nog een avondmens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
Dat laatste roep ik ook altijdquote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar mag ik nog gebruik van maken ook, qua vitaal beroep.
Maar nee, ik ga het niet heel laat maken komende dagen hier.
Zeg ik nu
haha morgen en de rest van de week piep je wel andersquote:Op donderdag 24 december 2020 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar mag ik nog gebruik van maken ook, qua vitaal beroep.
Maar nee, ik ga het niet heel laat maken komende dagen hier.
Zeg ik nu
Belachelijk. Meld je ziek!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu op zich wel. Ik bedoelde meer komende week
Maar hamvraag: heb je Covers van James Blake meegepakt? De Ella Fitzgerald cover is om eng van te worden. Don Leo moest er bijna van huilen tijdens de T2K-Quizquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond het topsegment albums in 2019 beter, maar in de breedte is 2020 beter vind ik.
Mijn bonus is afhankelijk van hoe vaak ik ziek ben. Maar dan omgekeerd natuurlijk.quote:
Ik opteer voor 23:47quote:Op donderdag 24 december 2020 22:07 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer mogen die uurlijstjes eigenlijk wel?
Dat niet, om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar hamvraag: heb je Covers van James Blake meegepakt? De Ella Fitzgerald cover is om eng van te worden. Don Leo moest er bijna van huilen tijdens de T2K-Quiz
Zit ook weer wat in, succes dan maarquote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn bonus is afhankelijk van hoe vaak ik ziek ben. Maar dan omgekeerd natuurlijk.
Ja ik zit niet op het forum te kijken momenteel, dus ik check af en toe het tabblad en dan zitten er weer 20 nieuwe berichten bijquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje TEMPO erin, ja toch. Jij bent godbetert ook nog een avondmens.
https://www.gids.tv/artik(...)sten-op-tv-en-onlinequote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is ook alweer t tv-kanaal op KPN voor NPOR2?
42 of 43quote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is ook alweer t tv-kanaal op KPN voor NPOR2?
Over een paar dagen zijn we dan een paar topics verder.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik zit niet op het forum te kijken momenteel, dus ik check af en toe het tabblad en dan zitten er weer 20 nieuwe berichten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |