Nee wij zijn ook wel gelijk heel overweldigendquote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bedankt voor deze supportHet zou wel gezellig zijn maar ik heb er de kracht niet voor
In de keuken staan. En hopelijk ook nog even een frisse neus kunnen halenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:04 schreef Koen66 het volgende:
wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Dat komt goed uit, ik post ook alleen nog maar hier eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup
Kom daar nog maar zelden, is een beetje afgestorven.
Hier echter ben ik zeer regelmatig
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeur niet mens, jij mag er echt wezen
Ooeehh Thais!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen gewoon hier thuis met z'n viertjes, spelletjes doen etc, en daarna gourmetten
2e kerstdag schoonouders en mijn moeder op visite + thais thema eten
In jouw geval komt dat vast vrij snel goedquote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie er momenteel wel aardig verwelkt uitmaar morgen ben ik vast weer jong en fris en fruitig
Oh ja, spelletjes doen is ook leuk! Wij zijn momenteel weer veel Yahtzee aan het spelenquote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen gewoon hier thuis met z'n viertjes, spelletjes doen etc, en daarna gourmetten
2e kerstdag schoonouders en mijn moeder op visite + thais thema eten
Even gauw door die site gescrolld en ook maar opgeslagen, ziet er op het eerste oog goed uit! Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaa wij zaten dit jaar ook aan Indiaas of Italiaans te denken, maar zijn uiteindelijk toch voor een Sunday Lunch gegaan, maar dan 's avondsLandenthema's of bepaalde keukens of koks zijn gewoon fijn, want dan heb je een soort kader waarbinnen je kan kiezen
![]()
Vorig jaar met de Indische rijsttafel hadden we heel veel gehad aan deze site: https://www.eetspiratie.n(...)voor-een-rijsttafel/
En dan lekker met veel rijst, kroepoek, cassavechips, gebakken uitjes, seroendeng, etc.En wij hadden ook nog tofu-saté, maar dat kun je ook gewoon met vlees doen natuurlijk.
Was je oog groter dan je maagquote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:11 schreef Arizona het volgende:
Even gauw door die site gescrolld en ook maar opgeslagen, ziet er op het eerste oog goed uit! Bedankt voor de tip!
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Op een van de schaaltjes die we overmorgen willen gebruiken, is iemand zichzelf al aan het opdienen![]()
[ afbeelding ]
Aaawwquote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
Op een van de schaaltjes die we overmorgen willen gebruiken, is iemand zichzelf al aan het opdienen![]()
[ afbeelding ]
Hahaha jaquote:
zou ook best een kat willen, maar er zijn er 2 allergisch hierquote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahaha jaSamba heeft vaker de neiging om ook in bakjes te gaan liggen waar ze dan nét in past.
En ze is een klein katje, maar dat schaaltje is ook erg klein. Verbaas me erover dat ze er überhaupt nog op past
Het is een virusquote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef Arizona het volgende:
JOngens mijn documentaire gaat nu over Alexander Hamilton
Ohhquote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook best een kat willen, maar er zijn er 2 allergisch hier
My name is Alexander Hamilton, and there's a million things I haven't done, but just you wait!quote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef Arizona het volgende:
JOngens mijn documentaire gaat nu over Alexander Hamilton
Dat is jammer! Ik was nooit een kattenliefhebber, dacht ik, maar sinds we er eentje hebben ben ik helemaal om, vind het zo;n verrijking van ons gezinquote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ook best een kat willen, maar er zijn er 2 allergisch hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |