abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196921647
Wie heeft er hier ervaring mee?

Ik zit eraan te denken maar ken vrijwel niemand die dit heeft ondergaan.
pi_196921817
Ik weet niet hoe kaal je bent maar als je ook maar een beetje kaal bent al aardig prijzig. Prijzig genoeg om mij vrede te laten hebben met m'n kale kop.
pi_196922103
Ik heb er ooit over nagedacht om het te laten doen in Turkije omdat het naar het schijnt wel heel goed schijnt te gaan daar. Je moet rekenen op 4000 euro (zonder vliegtickets) en dan duurt het weken vooraleer het echt begint te groeien.

Maar het kan wel.
Mijn kapper zei destijds wel 'resultaten zijn goed maar hou er rekening mee dat je overig haar op later leeftijd flink verdund en ook op andere plaatsen uitvalt. Meestal heb je dan een volle bos haar bovenaan (door de transplantatie) maar aan lichter haar achteraan en opzij'.
Cindy De Vuyst
pi_196922214
Wel eens naar gekeken en over geïnformeerd bij een arts. Uiteindelijk maar laten varen. De kosten zijn gigantisch en de resultaten laten minstens een jaar op zich wachten. Voor inhammen en een kleine toevoeging aan je haargrens moet je toch aan minimaal 2000-3000 euro denken, maar dan heb je daar nog geen dikke, volle bos. Voor een volledig kale bovenkant zit je toch echt wel rond de 12000 euro.

Mocht ik ooit vrijwel helemaal kaal worden bovenop (nu inhammen en afnemende haargrens, dun haar bij m'n kruin), dan overweeg ik haar pigmentatie/tatoeage om niet de skinhead/biljartbal look te krijgen, met een mooie fade aan de zijkant.
pi_196922289
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:28 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb er ooit over nagedacht om het te laten doen in Turkije omdat het naar het schijnt wel heel goed schijnt te gaan daar. Je moet rekenen op 4000 euro (zonder vliegtickets) en dan duurt het weken vooraleer het echt begint te groeien.

Maar het kan wel.
Mijn kapper zei destijds wel 'resultaten zijn goed maar hou er rekening mee dat je overig haar op later leeftijd flink verdund en ook op andere plaatsen uitvalt. Meestal heb je dan een volle bos haar bovenaan (door de transplantatie) maar aan lichter haar achteraan en opzij'.
Inderdaad, het kalingproces blijft doorgaan op de niet-getransplanteerde plekken, dus of het wordt weer lelijk of je moet meerdere transplantaties ondergaan. In totaal zul je dan zo rond de 12.000-15.000 euro kwijt zijn. Maar zo dikbebost als aan de zijkanten gaat het dan nog niet worden.
pi_196922491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Inderdaad, het kalingproces blijft doorgaan op de niet-getransplanteerde plekken, dus of het wordt weer lelijk of je moet meerdere transplantaties ondergaan. In totaal zul je dan zo rond de 12.000-15.000 euro kwijt zijn. Maar zo dikbebost als aan de zijkanten gaat het dan nog niet worden.
Klopt. Mijn kapper zei ook al dat je het dan 2 of zelfs een 3de keer moet doen. Maar het houdt ook op want die haarwortels halen ze achteraan weg en planten ze bovenaan in.
Als je achteraan geen wortels meer hebt of ze zijn verdund, stopt het. En het kalingsproces gaat gewoon verder.

Het is goed en het werkt op korte termijn. Maar na 20 jaar zie je het sowieso terug.
Heb wel al eens iemand zien lopen met dik beboste inhammen en verder quasi niets meer. Dacht meteen 'haha, haartransplantatie en daarna is de rest uitgevallen'. --> Echt geen zicht!
Cindy De Vuyst
pi_196923317
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:13 schreef Document1 het volgende:
Ik weet niet hoe kaal je bent maar als je ook maar een beetje kaal bent al aardig prijzig. Prijzig genoeg om mij vrede te laten hebben met m'n kale kop.
Begint al vanaf ¤2000, vind ik goed genoeg
pi_196923385
Ik dacht dat er gewoon haarzakjes terug aangroeide op de achterkant?
pi_196923672
Lol ik las harttransplantatie, dat maakte lezen van reacties nog grappiger :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Games donderdag 24 december 2020 @ 14:40:56 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_196924274
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Cockwhale het volgende:
Mocht ik ooit vrijwel helemaal kaal worden bovenop (nu inhammen en afnemende haargrens, dun haar bij m'n kruin), dan overweeg ik haar pigmentatie/tatoeage om niet de skinhead/biljartbal look te krijgen, met een mooie fade aan de zijkant.
Dat MHP lijkt mij ook wel een goed alternatief voor als je echt kaal wordt. Niet van echt te onderscheiden en niet heul duur. Enige nadeel is dat je dan min of meer langdurig zonlicht moet mijden. En je moet 't wel door een gerenommeerde partij laten doen want ook daar heb ik wel eens horrorverhalen over gelezen dat mensen compleet blauw uitslaan op hun harses omdat ze het hebben laten doen bij Sjonnies Tattoo Discounter ofzo.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_196925792
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Dat MHP lijkt mij ook wel een goed alternatief voor als je echt kaal wordt. Niet van echt te onderscheiden en niet heul duur. Enige nadeel is dat je dan min of meer langdurig zonlicht moet mijden. En je moet 't wel door een gerenommeerde partij laten doen want ook daar heb ik wel eens horrorverhalen over gelezen dat mensen compleet blauw uitslaan op hun harses omdat ze het hebben laten doen bij Sjonnies Tattoo Discounter ofzo.
Dat moet je ook niet laten doen bij een reguliere tatoeëerder.
pi_196925800
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:51 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Ik dacht dat er gewoon haarzakjes terug aangroeide op de achterkant?
Nope.
pi_196927117
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Nope.
Lol, kun je er wel gehandicapt uitzien dan lol
pi_196927285
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:21 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Lol, kun je er wel gehandicapt uitzien dan lol
De bedoeling is dat ze uit het donorgebied in zo'n mate haarzakjes verwijderen, dat het niet opvalt. Het verschilt per persoon hoeveel dat er kunnen zijn.
pi_196927336
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De bedoeling is dat ze uit het donorgebied in zo'n mate haarzakjes verwijderen, dat het niet opvalt. Het verschilt per persoon hoeveel dat er kunnen zijn.
Ja, lijkt me wel wat maar jammer genoeg ook niet een wonder oplossing
pi_196927346
Tenzij je mocro bent en voor eeuwig met een opgeschoten kapsel wil
pi_196927375
Hoe kaal ben je?
pi_196927390
Als het transplanteren niet zo prijzig was, dan had ik het er wel voor over, minder haar aan de zij- en achterkant. Dat is toch meestal vrij kort geschoren. Maar goedkoper wordt het ook niet, dat transplanteren. Heb er simpelweg geen 5000+ euro voor over. Als ik miljonair was, had ik het direct gedaan.
pi_196927531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:41 schreef Cockwhale het volgende:
Als het transplanteren niet zo prijzig was, dan had ik het er wel voor over, minder haar aan de zij- en achterkant. Dat is toch meestal vrij kort geschoren. Maar goedkoper wordt het ook niet, dat transplanteren. Heb er simpelweg geen 5000+ euro voor over. Als ik miljonair was, had ik het direct gedaan.
Ik ben ook niet rijk maar mijn haar is me wel dierbazr
pi_196927565
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:52 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet rijk maar mijn haar is me wel dierbazr
Hoe kaal ben je? Ik zit zelf tussen 2 en 3 in.

pi_196928013
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:55 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ook niet zo ver gevorderd
pi_196928022
Ik vraag me af hoe ze bij 7 nog een transplantatie kunnen uitvoeren
pi_196931903
Nadeel van zo'n transplantatie is dat je er daarna 'aan vast' zit. Je wordt namelijk nog steeds verder kaal. Tenzij je van die hormoonfuckende medicatie erbij neemt.

Het is niet wat je wil horen, maar accepteer je kale kop.
pi_196933487
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:44 schreef MegaKaas het volgende:
Nadeel van zo'n transplantatie is dat je er daarna 'aan vast' zit. Je wordt namelijk nog steeds verder kaal. Tenzij je van die hormoonfuckende medicatie erbij neemt.

Het is niet wat je wil horen, maar accepteer je kale kop.
Wil ik niet aanvaarden!
pi_196934510
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik erover hoor is wat boven ook wordt aangegeven, dat het kalen doorgaat en je dan met een bos transplantatiehaar zit en kale nieuwe plekken, dus je blijft aan de gang. :{

Ik denk dat aanvaarden het beste is inderdaad, maar ik heb makkelijk praten. Je zou ook kunnen denken aan helemaal kaal, wat bij sommige mannen supergaaf staat. ^O^

quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zit gelukkig nog in fase 1 en heb geen kalende plekken, maar dat zal vast eerdaags gaan starten aangezien ik eind veertig ben. Ben dan wel meer grijzer dan leeftijdgenoten, zo heeft ieder wat. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196935573
Ik heb haar met karakter.
Valt liever uit dan dat het grijs wordt.
Karper diem, vis van de dag
  vrijdag 25 december 2020 @ 01:18:35 #28
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_196935638
quote:

[..]

[ afbeelding ]
5

Maar dat vond ik niks, ik zit nu in schaal 9
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_196936547
Ik zit in schaal 6
Cindy De Vuyst
pi_196936721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 02:20 schreef einzeinz het volgende:
Ik zit in schaal 6
RIP

bijna volledige vleespet
pi_196936734
quote:
Dat heeft RayBar toch ook? Ziet er echt niet uit bij hem.
pi_196936777
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door MegaKaas op 25-12-2020 03:07:54 ]
pi_196938845
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 02:42 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat heeft RayBar toch ook? Ziet er echt niet uit bij hem.
Bij hem hebben ze volgens mij niet gekeken naar zn oorspronkelijke haarlijn.

Ik vind dat het er wel goed uit kan zien.
pi_196949848
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 09:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Bij hem hebben ze volgens mij niet gekeken naar zn oorspronkelijke haarlijn.

[ afbeelding ]

Ik vind dat het er wel goed uit kan zien.
Als je een peet van 80 bent, trekt dit echt op niets!
Ongedaan maken kan niet! Dus zou er toch wel 3x over nadenken voor je dit doet. Is leuk zolang je 30 ofzo bent.
Cindy De Vuyst
pi_196949916
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:47 schreef einzeinz het volgende:

Als je een peet van 80 bent, trekt dit echt op niets!
Ongedaan maken kan niet! Dus zou er toch wel 3x over nadenken voor je dit doet. Is leuk zolang je 30 ofzo bent.
Boeiend..
pi_196950083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 00:31 schreef Sangha het volgende:
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik erover hoor is wat boven ook wordt aangegeven, dat het kalen doorgaat en je dan met een bos transplantatiehaar zit en kale nieuwe plekken, dus je blijft aan de gang. :{

Ik denk dat aanvaarden het beste is inderdaad, maar ik heb makkelijk praten. Je zou ook kunnen denken aan helemaal kaal, wat bij sommige mannen supergaaf staat. ^O^
[..]

Ik zit gelukkig nog in fase 1 en heb geen kalende plekken, maar dat zal vast eerdaags gaan starten aangezien ik eind veertig ben. Ben dan wel meer grijzer dan leeftijdgenoten, zo heeft ieder wat. ;)
Inderdaad misschien enkel goed wanneer je vergevorderd bent en dan een goed coupe kiezen.

Ben 32 btw en ongehuwd, dus voor mij is het nog van belang
pi_196950250
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:47 schreef einzeinz het volgende:
Ongedaan maken kan niet!
Het volk dat dit laat doen zit meestal al vol met stupide, ondoordachte tattoos.

Je zal je verbazen hoeveel mensen gebrek hebben aan de eigenschap 'vooruitdenken'.
pi_196950424
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2020 19:19 schreef MegaKaas het volgende:

[..]

Het volk dat dit laat doen zit meestal al vol met stupide, ondoordachte tattoos.

Je zal je verbazen hoeveel mensen gebrek hebben aan de eigenschap 'vooruitdenken'.
Tattoos zijn nu toch wel iets anders als een haartransplantatie
pi_196956561
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 december 2020 19:19 schreef MegaKaas het volgende:

[..]

Wat boeit het als je 80 bent en dan hair pigmentation op je hoofd hebt? Je kunt je toch gewoon kaal blijven scheren? Of moet je dan per se glad kaal zijn met een monnikken kapsel aan de zijkant? :')
pi_196956676
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:15 schreef Cockwhale het volgende:
Wat boeit het als je 80 bent en dan hair pigmentation op je hoofd hebt?
Hm, ik probeer het me voor te stellen. Een oude man met zo'n perfecte rechte pigmentatie haarlijn, denk je dat het er dan natuurlijk uit zou zien?
pi_196960057
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 19:33 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Tattoos zijn nu toch wel iets anders als een haartransplantatie
Het gaat hier om het hoofd tattoeren, dat is nog iets anders dan een haartransplantatie.
Cindy De Vuyst
pi_196960221
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef MegaKaas het volgende:

[..]

Hm, ik probeer het me voor te stellen. Een oude man met zo'n perfecte rechte pigmentatie haarlijn, denk je dat het er dan natuurlijk uit zou zien?
Ik zou het ook overwegen om MHP te doen, maar ik snap dus niet waarom iedereen een haarlijn lijkt te kiezen alsof ze nog 18 zijn, heel onnatuurlijk. Ik zou dan een hele andere haarlijn kiezen.
Hallo
pi_196960247
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Als je het een probleem vindt kun je overwegen finasteride te nemen. Aanzienlijk goedkoper dan een haartransplantatie.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_196960284
Ik heb overigens ook overwogen een HT te doen, ook paar keer op gesprek geweest bij diverse partijen. Waarom ik het uiteindelijk niet heb gedaan:

-het resultaat wordt nooit echt fantastisch. Moeilijk om een goede dichtheid te krijgen.
-je blijft kaal worden, dus je moet nog een paar keer terug. Dus 3 a 4 keer met alle kosten en zorgen die daarbij komen kijken.
-elke dag bezig zijn met haar is echt vermoeiend. Ik vond het bevrijdend om haar te millimeteren. Bovendien lijkt het optisch alsof je meer haar hebt als je haar gemillimeterd is.

.
Hallo
pi_196960302
quote:

hoe zit het dan met een verder terugtrekkende haargrens? Steeds een stukje bij laten tatoeëren?
pi_196960305
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Als je het een probleem vindt kun je overwegen finasteride te nemen. Aanzienlijk goedkoper dan een haartransplantatie.
Heb dit jaren geslikt, met opzich goede resultaten . Maar dit is niet zonder risico’s. Je kunt er behoorlijk depressief van worden. Zelfmoordcijfers zijn schrikbarend onder gebruikers.

Is wel iets om goed over in te lezen en niet zomaar te gebruiken
Hallo
pi_196960691
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik wil mijn testosteron ook graag behouden.
pi_196960744
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef MegaKaas het volgende:

[..]

Natuurlijk? Waarschijnlijk niet. Aan de andere kant, moet je er per se als een standaard oudje uitzien? En anders kun je het wellicht nog aanpassen door het te laten laseren of vergrijzen.
pi_196968076
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 09:06 schreef Sebbeszweet het volgende:
Heb dit jaren geslikt, met opzich goede resultaten . Maar dit is niet zonder risico’s. Je kunt er behoorlijk depressief van worden. Zelfmoordcijfers zijn schrikbarend onder gebruikers.
Hm, kiezen tussen depressie door medicatie of door kale kop O-)

Mag ik vragen waarom je er mee gestopt bent? Vanwege die risico's? En valt de boel dan niet ineens met bakken uit? :{
pi_196970864
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 15:50 schreef MegaKaas het volgende:

[..]

Hm, kiezen tussen depressie door medicatie of door kale kop O-)

Mag ik vragen waarom je er mee gestopt bent? Vanwege die risico's? En valt de boel dan niet ineens met bakken uit? :{
Op een gegeven moment (lees: na jaren gebruik) word je resistent voor het middel. Ik heb het meer dan 10 jaar gebruikt en op een gegeven moment merkte ik dat mijn haar dunner werd. Dat ging inderdaad behoorlijk hard terug. Ik heb toen besloten om er helemaal mee te stoppen, ook vanwege de psychische klachten die ik kreeg.

Maarrrrr het middel heeft mij goed door mijn jeugd en studententijd geloodst. Heb toen altijd een mooie kop met vol haar gehad.

Nu ik ouder ben heb ik vrede met de situatie. Enerzijds omdat ik nu meer zelfvertrouwen heb, onder andere door aanmaak van testosteron te
bevorderen door krachttraining
Hallo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')