hier ookquote:
Was ook maar een geintje ,dan kan je me teen geintje ook lekker terug geinen tochquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje ,dan kan je me teen geintje ook lekker terug geinen toch![]()
Egoist!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:05 schreef Paul het volgende:
[..]goed van mij he liefie, dan kunnen we ons goed concentreren op elkaar met Kerst <3
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan paul helemaal niet is geen fa of admin. paniekeren om niets dus
Ja ik loop weer eens achter met reageren, was even wat doen en begin dan waar het scherm op staatquote:
quote:
Niemand panikeert..... mensen een iq boven de 80 snappen prima dat het niet serieus is. We hebben niemand nodig om het te duiden.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan paul helemaal niet is geen fa of admin. paniekeren om niets dus
daar zijn er dus niet veel van hierquote:Op donderdag 24 december 2020 12:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand panikeert..... mensen een iq boven de 80 snappen prima dat het niet serieus is. We hebben niemand nodig om het te duiden.
Paul maakt altijd deze grapjes, zijn we wel gewend.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand panikeert..... mensen een iq boven de 80 snappen prima dat het niet serieus is. We hebben niemand nodig om het te duiden.
quote:
WAT DOE JE RAAR!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hoor zo veel heb jij niet in te brengen als modje
IK BEN SERIEUS EEN @Haags VOND HET OOK EEN GOED IDEE!quote:Op donderdag 24 december 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul maakt altijd deze grapjes, zijn we wel gewend.
Ik ben het er ook volkomen eens.quote:Op donderdag 24 december 2020 12:07 schreef Paul het volgende:
[..]
IK BEN SERIEUS EEN @:HAAGS VOND HET OOK EEN GOED IDEE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |