SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletjequote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Ik wilde wel in de winter gaan natuurlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan in welk seizoen je gaat. Wij waren er midden in de winter én hadden een 2-daagse gletsjertocht, dan kom je wel wat meer sneeuw en ijs tegen natuurlijk.
Als je tijdens de lente/zomer gaat dan valt het reuze mee.
Telefoon uit en Out of Office aanquote:Op donderdag 24 december 2020 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop dat iedereen me vooral met rust laat vandaag, kan ik op tijd naar huis.
Helaasch.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Telefoon uit en Out of Office aan
Hill House vond ik erg tof, heb ik twee keer gekekenquote:
Geen stijl dit.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal laat op de middag nog bellen voor een spoedgevalletje
quote:
o wauw dit is nieuw voor mijquote:Bezorger heeft nog 0 stops voor hij je pakket bezorgt.
PostNL?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o wauw dit is nieuw voor mij
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:
Zou alvast voor de deur gaan liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2020 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
DPD
Stond ook meteen voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |