Gelukkig welquote:Op donderdag 24 december 2020 09:45 schreef dud0r het volgende:
z
[..]
ou kunnen. de lijst in de op werkt wel
Ja heel fijn, hij baalt alleen dat hij nu niets kan ondernemenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ok, treurig.
Maar fijn dat het met je pa nog goed gaat!
Wie weetquote:
Morgen.quote:
ook wel leuk als die het een maand niet doet en dan de laatste dag pas aan gaatquote:
Zolanghij het in de OP nog doet kunnen mensen het daar in de gaten houdenquote:
Hey Mazikeenquote:
Goeie, misschien wel leuk idd omdat een keer te doen jaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook wel leuk als die het een maand niet doet en dan de laatste dag pas aan gaat
Dat is wel vreemd jaquote:Op donderdag 24 december 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolanghij het in de OP nog doet kunnen mensen het daar in de gaten houden
Maar er gaat wel iets fout
X stond gisteren op 21 en is zonder punten te pakken weer op 20 gekomen
Dus misschien een klein foutje bij monitor?
holaquote:
Ja Aloa zei het vanmorgen, en klopt ook, gisteren zei hij ben de top 20 uitquote:
O jee, nu moeite met goed wakker wordenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hola
Ja die koffie heb ik wel nodig
Gister 3 biertjes op van rond de 8%
Doei Straatquote:Op donderdag 24 december 2020 09:47 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Morgen.
Kut, 10 uur afspraak. Ciao.
Ik had een beetje hoofdpijn vanmorgenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, nu moeite met goed wakker worden
O dat is even wat minder, vooral als je moet werkenquote:Op donderdag 24 december 2020 09:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik had een beetje hoofdpijn vanmorgen
Maar was wel een lekker biertje
Foefiequote:
Ach ja ik doe het zelfquote:Op donderdag 24 december 2020 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is even wat minder, vooral als je moet werken
Hopelijk zakt het snel
Maar het biertje kunnen ze je niet meer afpakken,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |