quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon een tip, voor je echt koud gaat eerst even de map zichtbaar maken en vast veel dingen taggen, scheelt echt veel in the end
Die moeite die ik niet eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Voor jou ook.![]()
Hier was het een 3 gangen diner voor 1. Nog zelf klaar gemaakt ook.
Ik ben net van dat tutorial eiland af, moet er nog wel heel wat dingen doen, die kan ik best eerst doen zeker? Zit er goede items in die kisten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb ik in de tutorial wereld ook meteen gedaan.
Ik heb in die wereld eerst alles gedaan en gehaald wat ik kon vrijspelen.
Eén Epic Chest kon ik nog niet bij (onder de Observator), daar heb de Godly Power nog niet van.
Enwat eilandjes onderaan de map (daar kreeg ik de melding dat ik nog niet sterk genoeg was).
Voornamelijk armour en weapons, maar ook upgrade materials.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik ben net van dat tutorial eiland af, moet er nog wel heel wat dingen doen, die kan ik best eerst doen zeker? Zit er goede items in die kisten?
Er valt wel genoeg te verkennen en ontdekken.in het spel. Iemand al goede items gevonden vroeg in het spel?
Amazon.nlquote:
Zal even kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 01:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vergeet niet!!! PERMA death aan!
Ziet er mooi uit en ik wil dat spel al kopen na de E3 van 2019quote:Op vrijdag 25 december 2020 07:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ik hem ook heb gekocht.
En wat is 30fps kut als je eenmaal 60fps gewend bent
Hopelijk komt er nog een Performance mode in.
Dat is met bijna alles zo. Behalve een next gen consoles, dat gaat jaren duren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
Spellen nu al in de uitverkoop bak.
Dan kun je beter altijd een maandje wachten met aankoop.
Flight School Studio is de devquote:Op vrijdag 25 december 2020 08:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Links lijkt op Pathfinder en rechts op Bloodhound (met plague doctor skin) van Apex Legends.
Lol.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie tag in het voorstel topic @:kaneelstokje
Heel tof om mijn naam in de trophy hunt crew te zien. Heb ik die twee platinum trophies niet voor niets gehaald.
Twee is ook wel heel erg weinigquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goeie tag in het voorstel topic @:kaneelstokje
Heel tof om mijn naam in de trophy hunt crew te zien. Heb ik die twee platinum trophies niet voor niets gehaald.
Moet hier wel mee anders slaat het recruiten nergens op.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zal even kijken
Totaal niet mijn ding Permadeath modus
[..]
Ziet er mooi uit en ik wil dat spel al kopen na de E3 van 2019
[..]
Dat is met bijna alles zo. Behalve een next gen consoles, dat gaat jaren duren.
Zal even kijken, ben geen fan van die modus eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet hier wel mee anders slaat het recruiten nergens op.
Je kan het wel uitzetten maar nooit aanzetten als je begonnen bent.
Maar die Permadeath in Legion is dat dan alleen Permadeath voor het character waar je op dat moment mee speelt?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet hier wel mee anders slaat het recruiten nergens op.
Je kan het wel uitzetten maar nooit aanzetten als je begonnen bent.
Pita met kaas en jamquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die moeite die ik niet eens.
Gisteren heb ik pitabroodjes met gesmolten kaas en aardbeienjam (cheesers) op.
Vanavond staat een diepvries pizza hawaii op het menu (die gaat wel de oven in, dat dan nog wel).
En morgenavond een stamppot voor in de magnetron
Ja super saai zonder die perma death. Ik denk dat het veel leuker is met.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zal even kijken, ben geen fan van die modus eigenlijk.
Jij hebt Watch Dogs Legion toch? Hoe is het?
Die character jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar die Permadeath in Legion is dat dan alleen Permadeath voor het character waar je op dat moment mee speelt?
Of echt meteen helemaal game over en dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen?
Heb je de eerdere games wel gespeeld? Het is in totaal iets van deel 6/7? En 4e ‘hoofdgame’.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:17 schreef AToontje87 het volgende:
Ik ben nu volop met God of War bezig. Echt een top game.
Ik moet alleen wel bekennen dat het verhaal me allemaal veel te snel gaat. Eerlijk gezegd weet ik nu nog maar amper wat er nu precies gaande is tussen al die Goden/Giganten. Daar baal ik wel een beetje van, want ik ben iemand die het verhaal altijd heel belangrijk vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |